miércoles, 22 de marzo de 2017

MARÍN Y SU NOTICIA. MIÉRCOLES, 22 DE MARZO DE 2017

CONVOCATORIA
O Ateneo Santa Cecilia celebra hoxe a asamblea na que se presentarán as propostas para a compra dun local social
O presidente do Ateneo Lois G. Dopazo (segundo por la esquerda) xunto con
alguns dos directivos da xunta que preside (Foto archivo)
MARÍN. 22.03.2017. Os socios Ateneo Santa Cecilia de Marín celerban hoxe asemblea ás 20:30 horas na que ademais do balance de xestión e do estado de contas da entidade, tamén se abordarán as propostas que baralla a directiva para a adquisición dun novo local en sustitución das instalacións que viña ocupando historicamente o Ateneo, e que quedarán baleiras a finais deste mes. Na asemblea extraordinaria do pasado 20 de febreiro, os socios facultaron a directiva para xestionar a compra dun espazo no que continuar desenvolvendo as súas funcións e xestionando o mantemento das celebracións culturais tradicionais do Ateneo. Tal acordo facultou a compra que se levará a cabo a través dun préstamo bancario a longo prazo. Mentres a futura propiedade non estea dispoñible, a entidade continuará desenvolvendo o seu  labor de apoio e de promoción da cultura facendo uso de espazos alternativos, como a Biblioteca Municipal, o Museo Torres, o Multiusos anexo ao Mercado e outras salas que poidan estar dispoñibles.

OPINIÓNS ENCONTRADAS
Los vecinos de Seixo están divididos por la reversión de los terrenos del campo de fútbol a la actual S. R. Deportiva de la parroquia
Antonio Conde Ríos, presidente de 'Xuntanza do Río Loira' pide que la construcción del pabellón de Deportes se haga donde estaba previsto
MARÍN. 22.03.2017. La reversión de los terrenos del campo de fútbol de Seixo acordada por el pleno de la Corporación Municipal divide a los vecinos de la parroquia, unos a favor de que se devuelvan a la actual S. R. Deportiva que la había solicitado y otros -alentados desde la oposición- en contra ya que habían sido cedidos por la anterior junta directiva para la construcción de un pabellón Deportes. Los que ahora se manifiestan a favor de que el Concello mantenga la titularidad de los terrenos son los vecinos de la Asociación de Jubilados 'Camiño Vello' de Seixo y de la agrupación vecinal 'Xuntanza do Rio Loira', asimismo presidida por Conde Ríos, colectivos ambos presididos por Antonio Conde Ríos, veterano y conocido militante del PP de Marín, quien en nombre de ambas asociaciones presentó un escrito en el Concello de Marín pidiendo "que se se haga entrega de la certificación del acuerdo de la reversión porque no se ajusta a la legalidad". Por otra parte señalan la necesidad que Seixo tiene de un pabellón de Deportes por lo que no se debe desaprovechar la ocasiòn de su construcción".

LITERATURA
El escritor marinense David Gago presenta su nueva edición de 'Los Guardianes'
MARÍN. 22.03.2017. "Los Guardianes", primer tomo de la saga "El Diario de Ertélion", del autor marinense David Gago Sampedro, que combina los géneros de fantasía realista y ciencia ficción, cuenta ya, a los cuatro meses de su lanzamiento, con una nueva edición corregida que incluye mapas en color y portada en mate. Con la salida de esta nueva edición, que ya se puede obtener en librerías y plataformas como Amazon se preparan nuevas presentaciones, la primera de las cuales podría ser en El Corte Inglés de Vigo en la última semana de abril. Los que les gusten del género encontrarán más información en www.ertelion.com o en facebook.com/ertelion.

A profesora Iria Collazo presenta o seu segundo libro 'A soidade das medusas' o venres na Biblioteca Pública
MARÍN. 22.03.2017. A Asociación Queremos Galego Marín, dentro da súa sección "O Tiraverbas", presentará o venres 31 de marzo na biblioteca o segundo libro: "A soidade das medusas", da escritora afincada no Morrazo Iria Collazo López, profesora de Lingua e Literatura Galega  "A soidade das medudas" é un libro de relatos, acompañados das ilustracións de Luz Beloso, que axudan da reflexionar sobre a vida, a morte, a soidade, os condicionantes que afectan as nosas vidas e que ás veces nos van unindo ou separando dos demais.

GASTRONOMÍA
Tino Viéitez pregonero de la V Festa da Berza organizada por Acima
MARÍN. 22.03.2017. El ex corresponsal del Diario de Pontevedra en Marín Tino Viéitez será el pregonero de la quinta edición de la 'Festa da Berza' que tendrá lugar el próximo domingo día 26 organizada por Acima.

OBITUARIO
Vecinos de Santomé de Piñeiro dieron el último adiós a su ex párroco Antonio Delfín
Se desplazaron en autobús para asistir el sepelio celebrado en la parroquia coruñesa de Boqueixón
MARÍN. 22.03.2017. Entre las cerca de 400 personas que acudieron a la iglesia de Santa María de Oural, en la localidad coruñesa de Boqueixón, para rendir el último homenaje al párroco de Bueu, Antonio Delfín Maceira Gago, fallecido trágicamente en su casa familiar de O Grove, se encontraba un buen número de vecinos de la parroquia marinense de Santomé de Piñeiro que quisieron dar el último adiós al que en un tiempo fue su párroco y del que guardan un buen recuerdo. Imagen FdV (Leer más)

No hay comentarios:

Publicar un comentario