jueves, 27 de abril de 2017

MARÍN Y SU NOTICIA. JUEVES, 27 DE ABRIL DE 2017

REIVINDICACIÓN
La Plataforma pro Pabellón de Deportes en Seixo se reúne hoy con la alcaldesa y el concejal de Deportes
Sus integrantes insisten en que la dotación deportiva que demanda la parroquia debe hacerse en terrenos del antiguo campo de fútbol
Reunión de la Plataforma pro Pabellón de Deportes de Seixo (Foto FdV)
MARÍN. 27.04.2017. La Plataforma Ciudadana Pro- Pabellón de Seixo acoge positivamente el apoyo de los vecinos a su campaña de recogida de firmas ya entregadas en el Registro del Concello, en una cifra cercana al medio millar. En la reunión celebrada anteayer en la Casa de Cultura de Seixo se acordó entregar cada viernes un nuevo lote de firmas, apoyando el proyecto del Concello para esta infraestructura deportiva. Asimismo hoy se reunirán con la alcaldesa, María Ramallo, y con el concejal de deportes Antonio Traba "para saber qué opinan de la movilización que en contra de la opinión de la Asociación Recreativa de Seixo; si quieren dar a los terrenos del antiguo campo de fútbol unas instalaciones deportivas que serían un revulsivo económico para la zona e incluso para aliviar el agobio de falta de este tipo de instalaciones deportivas en Marín", explica el portavoz de la plataforma. (Leer más)

AGRESIÓN MEDIOAMBIENTAL
O Colectivo Nacionalista Marín faise eco da denuncia contra a construcción de un muro o pé da praia de Aguete
"Demandamos a inmediata actuación do Concello de Marín paralizando esta obra e obrigando a reposición da vexetación e do entorno, tal e como estaban anteriormente, por parte do responsábel."
O desmonte de terras levou por diante toda unha franxa de arboleda que aportaba
sombra a praia de Aguete (Foto cedida)
MARÍN. 27.05.2017. O Colectivo Nacionalista Marín remite un comunicado no que abunda na denuncia da construcción de un muro no areal de Aguete que califica de agresión a natureza. Do seu contenido destacamos:
"A Praia de Aguete é un dos principais atractivos naturais e paisaxísticos de Marín, unha das praias máis visitadas do noso concello polas persoas que se achegan en temporada estival. Recentemente tivemos coñecemento dunha agresión consistente en talar os loureiros e facer movementos de terras na beira este da praia, onde está situada a primeira baixada e o acceso á coñecida como Praia dos Namorados. Segundo denuncia o BNG esta agresión consistiría na realización dun muro de 40 metros de lonxitude con unha altura que vai ter un gran impacto visual, e esteticamente vai alterar o entorno, moito máis cando se talan as árbores que podían disimilar ou ocultar esta desfeita. Parece ser que o propietario dos terreos onde se realizan estas obras ten o permiso de Costas máis non a correspondente licenza municipal. O Concello de Marín é coñecedor desta situación polo tanto ten que actuar paralizando as obras e iniciar un expediente administrativo sancionador. O Concello ten a obriga de velar pola legalidade urbanística e a conservación do medioambiente, independentemente de quen sexa o propietario dos terreos onde se realizan estas obras."

TRABAJOS DE ADECENTAMIENTO
El Concello acomete con personal de 'Juan XXIII' labores de limpieza y desbroce en lugares y parroquias del municipio
MARÍN. 27.04.2017. Personal de la Fundación Juan XXIII acomenten estos días, por encargo del Concello, trabajos de limpieza y desbroce en distintos lugares del municipio: Pedreiras, Pitanxo, A Cañota, A Laxe, Arealonga de Abaixo, así como en el entorno de los atrios y zonas donde se celerban las fiestas de cada parroquia como en Mogor y las zonas de O Montiño, Outeiro, O Monte.  La próxima semana se realizarfán estas labores en zonas de Carragal, Casal, Viñas Blancas y Os Bravos.

AXENDA
MARÍN. 27.04.2017. Mañán, venres, día 28 as 20.30h o Museo M. Torres, acolle a segunda conferencia das Xornadas de Historia de Galiza "Francisco Carballo", organizadas por 'Almuinha',  sobre arte rupestre. Participan Alia Vázquez, Miguel Carrero e Benito Vilas, os dous primeiros investigadores da Universidade de Santiago de Compostela e o último da Universidade de Vigo.

IMAGEN DEL DÍA
Los empleados de la antigua y desaparecida empresa Cofrima-Frinosa de Marín ofrecieron un homenaje a su fundador Antón Martínez Arias, 34 años después de que la firma de frío industrial cesase su actividad. El acto contó con una misa en la iglesia de San Andrés de Placeres, en recuerdo de todos los compañeros fallecidos en estos años, seguida de una comida en el restaurante Loureiro de Bueu.

Visita dos alumnos de 5º e 6º curso do CEIP Quintela de Redondela acompañados dos seus profesores  o Centro de Interpretación dos Petroglifos de Mogor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario