martes, 25 de julio de 2017

MARÍN E A SÚA NOTICIA. MARTES, 25 DE XULLO DE 2017

Día da Patria Galega 
MEMORIA HISTÓRICA
A alcaldesa María Ramallo afirma que se 'eliminarán' os nomes dos caídos que figuran na fachada da igrexa vella
Atendendo a petición feita pola Asociación pola Recuperación da Memoria Histórica
MARÍN. 25.07.2017. A insistente reivindicación da Asociación pola Recuperación da Memoria Histórica de que se retire a cruz e a lista dos caidos que aparecen incrustadas nunha das fachadas da igrexa vella parace que por fin vai encontrar -en parte- saída, xa que según afirma a alcaldesa María Ramallo “tanto a parroquia como o Concello así como a Dirección Xeral do Patrimonio aceptan tal petición”. De todas formas, anque a retirada faráse aproveitando as obras de restauración da igrexa “hai que esperar a que os técnicos digan cal é a mellor opción para evitar danos á fachada.” O que sí anunciou a alcaldesa e que “unha cousa son as lápidas e outra o propio grabado que está cincelado na pedra. Penso que tampouco hai porque eliminalo todo senon solamente os nomes dos caídos. O resto non se podrá quitar.” (Leer máis)

CONMEMORACIÓN
O Concello organiza os actos do Día de Galicia coa entrega os veciños de un 'pin' da bandeira galega 
MARÍN. 25.07.2017. Marín celebra hoxe o ‘Día de Galícia’ cos actos que organiza o Concello e que terán lugar a partir das 12.00h  da mañán no Palco da Alameda Rosalía de Castro, coa entrega ós veciños dun "pin" da bandeira galega. Tralo acto, a Asociación Cultural Trompos os Pés interpretará o himno de Galicia co que abrirá súa Romaría Tradicional con máis de 80  postos instaladas na Alameda.

SUBVENCIONES
La Diputación de Pontevedra otorga al Concello más de 190.000 euros para obras en diversos caminos del municipio
Con esta inversión el ente provincial lleva concedidos a Marín más de 657.000 del Plan Concello 2017
La presidenta de la Diputación de Pontevedra, Carmela Silva y la
alcaldesa de Marín, Maria Ramallo en la firma de un convenio de
obras (Foto archivo)
MARÍN. 25.07.2017. La junta de gobierno de la Diputación de Pontevedra aprobó otorgar 190.271 euros al Concello de Marín para obras de mejora en viales situados en las parroquias de Ardán, Seixo, Mogor, San Xulián, O Campo y Santo Tomé. Esta subvención se incluye dentro del Plan Concellos 2017. Las actuaciones consistirán en la limpieza y construcción de cunetas, la reposición y construcción de pavimentos incluyendo la regularización y bacheado, el recrecido de pozos de registro hasta la nueva rasante o el fresado de empates de viarios, entre otras medidas de acondicionamiento. Con esta última inversión, Marín ya ha recibido 657.190 euros del Plan Concellos para este año, lo que suponen un 63,97% del total previsto, que es de 1,027 millones de euros. Las anteriores subvenciones se utilizaron para la humanización de la calle Concepción Arenal, la pavimentación de Recamán y la contratación de 24 trabajadores municipales. (Leer más)

PROMOCIÓN
Hoy llega a Marín la exposición itinerante 'Vivamos como Galegos' de Gadis
Foto LVdG
MARÍN. 25.07.2017. Gadis trae hoy su exposición "Vivamos como Galegos!" a Marín. Un tráiler muestra en la Alameda ‘Rosalía de Castro’ de 12.00 a 14.00 y de 17.00 a 21.00 horas, la Misión Espacial Galega, el nuevo anuncio de la empresa de distribución alimentaria galega. Se trata de una exposición itinerante que recorre Galicia, invitando al visitante a hacerse ‘astronauta’ en su photocall, a llevarse de regalo la camiseta oficial y a entrar en el sorteo de entradas para el Festival de la Luz 2017.

DECOMISOS
La Guardia Civil de Marín se incauta de una partida de 600 litros de 'caña' comercializada fraudulentamente en el Morrazo
Cajas almacenadas con la
bebida fraudulenta
MARÍN. 25.07.2017. La Guardia Civil de Marín, en colaboración con la Agencia Tributaria, se incautó de una partida de 600 litros de licor de orujo que se estaba comercializando de forma fraudulenta a través de una distribuidora de la comarca de O Morrazo, sin ningún tipo de etiqueta ni marcas fiscales. La actuación, llevada a cabo por la Patrulla Fiscal y de Fronteras de la Guardia Civil con sede en Marín en el marco de sus competencias específicas, fue como consecuencia de una inspección rutinaria que realizaron en una empresa distribuidora de bebidas alcohólicas morracense, con la finalidad de comprobar el cumplimiento de la normativa sanitaria y fiscal de la mercancía que estaba dispuesta para la venta. (Leer más)

AGENDA GRÁFICA DEL DÍA



No hay comentarios:

Publicar un comentario