miércoles, 7 de agosto de 2019

MARÍN Y SU NOTICIA. MIÉRCOLES, 7 DE AGOSTO DE 2019

PROMOCIÓN COMERCIO LOCAL
'Estrela de Marín' resalta que a XIII edición de SaldoMarín foi a máis visitada da súa historia
MARÍN. 07.08.2019. Tras valorar os resultados do evento, ‘Estrela de Marín’ afirma “que SALDOMARÍN, convertiuse na súa décimoterceira edición na máis exitosa das celebradas ata o de agora. “Os descontos que nalgúns e o servizo de ludoteca foron parte dos os factores que permitiron pechar esta edición celebrada este pasado fin de semana como a máis visitada da historia. Ademáis, as múltiples actividades de dinamización que se levaron a cabo durante o evento, sorteo presencial do móvil valorado en 500 € (cuxo gañador foi Víctor Méndez López) e a celebración do festival de música “Son de Marín” contribuiron a que durante todo o fin de semana houbese un formidable ambiente. Desde o centro comercial aberto, agradecen especialmente a colaboración do Concello de Marín, da Policía Local e Nacional así de persoal do Servizo de Limpeza Municipal que mantivo as inmediacións da carpa en perfectas condicións. Tamén agradecen a Deputación de Pontevedra o seu apoio na dinamización do evento aportando as actuacións de animación infantil da ludoteca, a través do seu plan cultural Pontegal. Non faltou tampouco apoio da Xunta de Galicia a través da Dirección Xeral de Comercio representada presencialmente pola directora xeral de comercio Sol Vázquez, asistiu ao acto de inauguración e manifestou que os centros comerciais abertos, como o de Estrela de Marín, son un motor de dinamización do comercio de proximidade.

ARTE CONMEMORATIVO
El Concello de Marín rinde homenaje póstumo al artista Ramón Lorda Vidal 'Deside' con una exposición de sus obras en el Museo Manuel Torres
Tendrá lugar el próximo día 9 viernes con un acto coordinado por el artista marinense Antón Sobral
Ramón Lorda Vidal 'Deside'  (Foto DP)
MARÍN. 07.08.2019. El Concello de Marín de la mano del pintor Antón  Sobral, organiza un acto de reconocimiento público a uno de los principales artistas de Galicia: Ramón Lorda Vidal "Deside", pintor autodidacta, vanguardista, que mezcla en su obra la abstracción y el cubismo, trasladándolo a retratos, paisajes o bodegones. El homenaje tendrá lugar este viernes 9 de agosto a las 20.30 horas en el Museo Manuel Torres, consistente en una exposición y presentación del catálogo de sus obras. "Deside foi un artista no setnido máis amplio da palabra', apuntan desde la organización.
El pintor marinense de adopción Ramón Lorda Vidal, conocido como Ramón Deside, era vecino de Cantodarea y falleció en abril de 2016 a los 84 años de edad dejando como legado artístico una importante obra pictórica, que forma parte de colecciones privadas y de museos y que fue expuesta al publico en numerosas ocasiones.

POLÍTICA MUNICIPAL
La Corporación Municipal se reúne mañana en pleno en el que se debatirán sendas propuestas del PSOE y BNG sobre despoblación y mejora de la sanidad respectivamente
Manuel Pazos y Lucía Santos, portavoces
del PSOE y BNG respectivamente
MARÍN. 07.08.2019. La Corporación Municipal presidida por la alcadesa María Ramallo celebra mañana pleno ordinario a las 20.00h en el que se tratará una orden del día configurada por 12 puntos, de entre los que destacan una moción conjunta de los tres grupos (PP, PSOE y BNG) promovida por el colectivo feminista Zeivas Marín en la que se pide la adopción de medidas de "prevención, sensibilización y actuación inmediata contra agresiones machistas durante las fiestas"; otra moción del PSOE  firmada por su portavoz Manuel Pazos proponiendo la creación de Oficina Municipal da Vivenda para ayudar a paliar la despoblación" y una propuesta de Lucía Santos presentada en nombre del BNG,  que reclama "unha mellora na Sanidade Pública en Marín".

OBRAS E INFRAESTRUCTURAS
El Concello de Marín inicia las obras de humanización de la calle Concepción Arenal en el tramo José Trasande y Real de Cantodarea
MARÍN. 07.08.2019. El Concello de Marín ha iniciado las obras del primer tramo de la calle Concepción Arenal. comprendidas dentro del proyecto de humanización, importante obra que obedece al convenio aprobado por el Pleno de la Corporación Municipal suscrito entre el Concello y la Xunta de Galicia. Las obras que se realizan a la altura de la parroquia de Cantodadea pretenden la reurbanización de un tramo, concretamente el comprendido entre las calles José Trasende y Real de Cantodarea. El objetivo del proyecto es modificar la configuración del espacio, dotando de mayor amplitud a las aceras y facilitando así el tránsito peatonal. También se reordenará la zona de aparcamiento de vehículos y la zona de carga y descarga, permitiendo así que el tráfico en la calzada sea más fluido, respetando la ley de accesibilidad. (Leer más)


No hay comentarios:

Publicar un comentario