jueves, 27 de mayo de 2021

MARÍN Y SU NOTICIA. JUEVES, 27 DE MAYO DE 2021. DATOS COVID. LOS CASOS CORONAVIRUS SIGUEN A LA BAJA: 26 (-4)

OBRAS E INFRAESTRUCTURAS
El Grupo de Gobierno aprueba dotar de 'Rede de Abastecemento de Auga" al lugar de Bexa-Seixo
Las obras ascienden a 162.000 euros y serán financiadas con el remanente de Tesorería Municipal

Núcleo poblacional de Bexa-Seixo (Foto CM)

MARÍN. 27.05.2021. El Concello de Marín destina una partida cercana a los 162.000 euros para el proyecto de las obras Red de Abastecimiento de Agua prevista para el núcleo del lugar de Bexe, en la parroquia de Seixo, según lo aprobó la Xunta de Goberno Local en su sesión de ayer. Pablo Novas, concejal de Medio Rural, manifiesta la necesidad de esta actuación tan necesario para el vecindario, sobre todo porque en época estival Bexa-Seixo venía padeciendo problemas en el suministro del agua. La financiación será a cuenta del remanente de Tesorería y beneficiará a 33 viviendas de este núcleo poblacional. (Leer +)

MÚSICA E ARTE
O músico Alberto Lago García recompila nun Libro-CD melodías e cantares tradicionais de Marín
Sairá a público en breve baixo o titulo 'Do meu laranxal' e conta coa participación musical de 'Pachi' Casal, Irene Pazos, Eva Pico, e Luis e Carlos Lago.


MARÍN. 27.05.2021. O músico e compositor marinense, Alberto Lago García, sacará o libro-CD, ‘Dou teu laranxal’, unha recompilación de temas e cancións popualres de Marín, no que leva traballando hai algúns anos. “Eu dedícome á música tradicional e gústame moito investigar. Por exemplo e falando da copla tradicional de "Xa fun a Marín, Xa pasei o mar", hai unha anterior que fai referencia a unha laranxa. De aí saíu a idea  de agrupar a máxima información posible, tanto en melodía como en coplas que fosen recollidas tanto dentro do concello como fóra, pero que tivesen unha certa vinculación. É dicir, que cantasen a Marín”, dí nunha entrevista realizada por la periodista Aldara Paz (DP). (Leer entrevista)

QUEIXAS E RECLAMACIÓNS
O BNG reclama maior control do tráfico e aparcamento de vehículos na peonil rúa do Sol

MARÍN. 27.05.2021. A concelleira do BNG, Lucía Santos, deu traslado na Comisión de Tráfico do paso de vehículos e aparcamento descontrolado que en moitas ocasións chega a crear problemas para o acceso aos garaxes da veciñanza da rúa do Sol. Ademais, a portavoz nacionalista  solicitou a limpeza de dita rúa xa que ao estar cuberta de pedra acumula suciedade polo paso continuo dos vehículos. Lucía Santos destaca que “estas queixas son continuas, tanto da veciñanza como dos comerciantes desta rúa, que lembran que malia ser unha zona peonil é imposíbel camiñar con seguridade xa que o paso de tráfico é constante.” (Leer +)



DEPORTES GIMNASIA
Gimnastas del Rítmica Agarímo ocupan destacados puestos en la clasificación del Torneo Primavera 'online' Cidade de Ourense


MARÍN. 27.05.2021. Este pasado fin de semana el Club de Gimnasia Rítmica Agarímo de Marín ha participado con los conjuntos escolares, promoción, individuales y el federado absoluto  en el Torneo Primavera 'online' Cidade de Ourense, en el que han conseguido importantes puestos en la clasificación, destacando los conjuntos Alevín (primer puesto), Benjamín (tercero), Infantil (cuarto), Prebenjamín (cuarto), Senior (primer puesto), Federado absoluto: Alejandro Pazó (segundo) y Fadwa el Abbouti (alevín promoción) 3ª clasificada. La próxima cita, según informan desde el club, será el próximo domingo día 30 en Narón.

IMAGENES DEL DÍA


El Espazo Emprendedor de Innovación Alimentaria del Concello de Marín acogió con notable éxito de participantes el curso de tres horas de 'Etiquetado de Producto', organizado por AJE Pontevedra e impartido por la especialista en seguridad alimentaria Elena González y dirigido a pesonas relaciones con el sector de alimentación, manipulación de alimentos, hostelería, etc.


Onte tivo lugar a inauguración da XXVIII Exposición de Voilà la Femme no Ateneo Santa Cecilia a que asistiron as artistas da mostra así como a comisaria da exposción Celeste Garrido, representantes da directiva do Ateneo Santa Cecilia, a alcaldesa, María Ramallo e a concelleira Itziar Álvarez. A mostra permanecerá aberta ate o 18 de xuño en horario de martes a venres de 17:30 a 20:30 horas e sábados de 11:00 a 13:00 horas.


Fallecimiento de la señora Josefa Pazos Otero a los 68 años de edad
MARÍN. 27.05.2021. Fallecimiento de la señora Josefa Pazos Otero, a los 68 años de edad victima de un accidente de tráfico. Sus hijos: José, Silvia, Francisco Javier y Roberto Veiga Pazos y demás familia comunican que HOY JUEVES A LAS CUATRO Y MEDIA DE LA TARDE tendrá lugar el traslado de su cadáver desde el Tanatorio San Marcos de Marín, Sala núm. 2 al Crematorio Terras de Pontevedra para su INCINERACIÓN en la intimidad familiar. El funeral se celebrará HOY A LAS SEIS DE LA TARDE en el Templo Nuevo de Marín.

Fallecimiento del señor Antonio Anadón Torres a los 85 años de edad
MARÍN. 27.05.2021. En el día de ayer fallecía el señor Antonio Anadón Torres (Vdo. de Amalia Mañez Gracia) a la edad de 85 años. Sus hijos: Antonio e Isabel y demás familia comunican que HOY JUEVES A LAS ONCE DE LA MAÑANA tendrá lugar el traslado de su cadáver desde el Tanatorio de San Marcos, Sala núm. 1 al cementerio de A Raña-Marín donde recibirá cristiana sepultura.  El funeral se celebrará HOY A LAS DOCE DEL MEDIODÍA en el Templo Nuevo de Marín. DEP

No hay comentarios:

Publicar un comentario