sábado, 18 de diciembre de 2021

MARÍN. AXENDA DO DÍA. PROGRAMACIÓN DO NADAL PARA HOXE.

 

Decoración navideña en el Palco de la Música de la Alameda

El programa 'Nadal Marín' propón para hoxe as siguientes actividades 


Apertura del 'Mercado do Nadal' en el Centro Comercial Morrazo con la actuación del Mago Paco
El Centro Comercial Morrazo con la colaboración del Concello de Marín abre hoy su ‘Mercado de Nadal’ a las 17.00h con la actuación del Mago Paco, una chocolatada con churros a precios muy asequibles y el ‘mercadillo’ en el que se podrán adquirir diversos articulos de las tiendas del centro con descuentos especiales. 

Tradicional e solidaria 'Papanoelada Moteira' con recollida de alimentos non perecedeiros
Os moteiros máis solidarios volverán visitar Marín este Nadal para recoller alimentos en pro dos máis desfavorecidos a través da tradicional Papanoelada moteira, que terá lugar hoxe a partir das 17.00 h con saída da porta da Escola Naval, onde se instalará unha furgoneta para que cada participante poida depositar alí os alimentos non perecedoiros que queiran donar. Os moteiros partirán hacia o Vial de Praias,  seguindo hacia Seixo e volvendo por diversa calles de Marín e, finalmente, parada na Alameda Rosalía de Castro.

Torneo de Fútbol Sala en el Pabellón de Deportes del colegio San Narciso
Organizado por los alumnos del Ciclo Superuior de TSEAS del Colegio SEI San Narciso de Marín hoy a las 09.00h dará comienzo en el Pabellón de Deportes del centro el Torneo de Fútbol Sala en el que participan diversos equipos con jugadores con edad mínima de 16 años. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario