sábado, 4 de diciembre de 2021

MARÍN Y SU NOTICIA. SÁBADO, 4 DE DICIEMBRE DE 2021. DATOS COVID. CASOS POSITIVOS: 103

FIESTAS Y TRADICIONES
La alcaldesa María Ramallo inauguró ayer la programación 'Nadal Marín 2021"
El encendido del alumbrado navideño y de otros motivos luminosos aportan luz y color a  calles y plazas de la villa

'Paraguas' en la Plaza de España

MARÍN. 04.12.2021. Con el encendido del alumbrado navideño y demás elementos luminosos, Marín dio  paso ayer a la Navidad cuya programación acoge una serie de actividades puestas en marcha a lo largo del día como la apertura de la primera edición de Exponadal en la Alameda evento organizado por Estrela de Marín, el tren de Nadal y el Tío Vivo. No faltó tampoco la inauguración de  Feira de Artesanía y la chocolatada solidaria organizada por las ONG’s marinenses. Por último la interpretación de villancicos por las calles de la villa a cargo de Os Cantareiros de Marín pusieron remate a las actividades con las que ayer se dio comienzo al programa de las ‘Festas do Nadal Marín 2021" (Leer más)

A LOITA CONTRA OS EÓLICOS
A concelleira Lucía Santos insiste en pedir un acordo plenario de rexeitamento da instalación de eólicos nos montes de Morrazo
O BNG propón “un modelo sustentábel, xusto que reverta en beneficio das galegas e os galegos.”
Lucía Santos y representantes do BNG no Morrazo, no acto informativo de onte

MARÍN. 04.12.2021. A concelleira Lucía Santos deu conta onte, nun acto informativa celebrado diante da Casa Consistorial, de haber presentado por rexistrou unha moción para ser tratada no vindeiro pleno municipal instando o rexeitamento por parte da Corporación Municipal do Concello de Marín “á instalación de parques eólicos nos montes do Morrazo.” A devandita moción foi trasladada á comisión informativa de Urbanismo onde quedou sobre a mesa, "polo bloqueo que o PP lle fixo a moción", según denuncia Lucia Santos. A pesar de todo o BNG insistiu en non aceptar a paralización do trámite da moción, presentada previamente en tempo en forma. (Leer máis)

María Ramallo convoca unha reunión cos grupos políticos e representantes de "todalas partes afectadas polo tema dos eólicos"
Según comunica a alcaldesa tera lugar o xoves día 9 ás 11.00h
 
MARÍN. 04.12.201. La alcaldesa María Ramallo ha comunicado que "con respecto a cuestión dos eólicos convocou unha reunión a celebrar o próximo xoves ás 11.00h cos grupos politicos membros da Corporación Municipal, representantes da CC MM das parroquias de Santa María de Ardán e Santo Tomé de Piñeiro e os representantes da Plataforma Eólicos do Morrazo, con obxectivo de estudiar en profundidade a situación con todaslas pàrtes afectadas".

ACTIVIDADES ESCOLARES
O colexio público de A Laxe celebrou o Día das Persoas con Discapacidade
Dentro de outro orden de actividades onte tivo lugar un simulacro para previr emerxencias

MARÍN. 04.12.2021. O colexio público de A Laxe celebrou o Día Internacional das Persoas con Discapacidade o que lle deu visibilidade con lecturas durante toda a semana de libros nos que os protagonistas eran nenas ou nenos con algunha discapacidade, “aprendendo lengua de signos, coñecendo outras formas de aprendizaxe e involucrando a todo o alumnado, xa que a inclusión neste centro é unha realidade”, según informan desde o centro. Por outra banda onte tivo lugar no colexio un simulacro co fin de previr situacións de emerxencia ou en caso de que ocurriran minimizar as súas consecuencias. O profesorado guiou ao alumnado nesta evacuación na que participaron servicios de emerxencia. (Ver máis)



Tradicional 'Concerto de Corais' organizado por la Coral Lembranzas
En el Templo Nuevo de Marín, HOY a las 20.00h
MARÍN. 02.12.2021. Organizado por el Coro Lembranzas de Marín hoy tendrá lugar el tradicional 'Concerto de Corais' en el que actuará la coral anfitriona y la Polifónica de Campo Lameiro, Será en el Templo Nuevo de Marín a las 20.00h

El periodista Antonio Lucas presenta hoy su libro 'Buena mar' en el Museo M. Torres
MARÍN. 02.12.2021. El periodista Antonio Lucas presentará HOY su libro, “Buena mar”, a las 12.00 horas en el Museo M. Torres de Marín. El protagonista de la novela es un periodista que embarca con destino al Gran Sol para conocer cómo viven y pescan los marineros que faenan en aquellas aguas de tal forma que el autor, Antonio Lucas, convierte una novela en un reportaje.

Según los datos del desempleo publicados por la Consellería de Emprego e Igualdade en el Concello de Marín sigue subiendo el paro. Los datos al cierre del mes de noviembre sitúan la cifra en 1.401 personas registradas en las Oficinas de (Des) Empleo, 4 más que en el mes anterior. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario