viernes, 25 de noviembre de 2022

MARÍN. DEFUNCIONES. FALLECIMIENTO DEL DEPORTISTA MARINENSE EUGENIO GÓMEZ ABAL A LOS 50 AÑOS DE EDAD

MARÍN. 25.11.2022. Recibimos con tristeza y consternación la noticia del fallecimiento del deportista marinense, Eugenio 'Geno' Gómez Abal (nieto del señor Manolo 'Julilla') a la edad de 50 años. 

Sus padres: Eugenio 'Tito' y María Dolores 'Lola' y hermano 'Kilo' y demás familia comunican que MAÑANA SÁBADO A LAS CUATRO Y CUARTO DE LA TARDE tendrá lugar el traslkado de su cadáver desde el Tanatorio San Marcos de Marín, Sala núm. 2 al cementerio municipal de A Raña donde recibirá cristiana sepultura. El funeral se celebrará MAÑANA SÁBADO A LAS CINCO DE LA TARDE en Templo Nuevo de Marín. DEP


Comunicado de la Federación Galega de Balonmán:

"Día moi duro para o balonmán galego. Despois dunha longa enfermidade deixounos un dos nosos, Geno Gómez, xogador, técnico e seleccionador galego. Todos e todas os que o coñecían sabían que era un home que vivía tanto a vida como o balonmán con paixón. E iso quedou claro ata o final.  Dende a Federación Galega de Balonmán queremos facer chegar a súa familia e amigos/as o noso apoio e cariño nestes duros momentos que están a vivir. DEP"



No hay comentarios:

Publicar un comentario