lunes, 9 de agosto de 2021

MARÍN Y SU NOTICIA. LUNES, 9 DE AGOSTO DE 2021. FESTIVIDAD SANTOS JUSTO Y PASTOR

EN PORTADA
O secretario xeral de Emigración ensalza a labor social e cultural do emigrante marinense Francisco Solla de Marin
Emigrou os 13 anos e hoxe é un referente da colectividade galega na provincia de Bos Aires

Francisco Solla (a esquerda) co secretaria xeral de Emigración, en Santiago de Compostela

MARÍN. 09.08.2021. O secretario xeral da Emigración da Xunta de Galicia, Antonio R. Miranda, recibiu no seu despacho ao marinense Francisco Solla Crespo (irmán do afamado pintor José Solla), hoxe en día un referente da colectividade galega na provincia de Bos Aires a onde emigrou con 13 anos. Desempeñou durante catro períodos alternativos o cargo de presidente do Centro Gallego de Mar del Plata. Á súa xestión no aspecto social débese a construción do Centro de Día da entidade que hoxe presta asistencia a comunidade galega. No cultural cabe subliñar a difusión da cultura galega impulsando  eventos como a Xuntanza de Gaiteiros, (Leer máis)

El ingeniero forestal Gaspar Bernárdez reivindica la inclusión de dos singulares 'árbores' del bosque de Loira en el Catálogo de Especies Xenlleiras de Galicia 
Trátase de un 'aliso' e dun eucalipto (eucalyptus robusta) que podería ser o exemplar desa especie máis grande do mundo


MARÍN. 09.08.2021. El ingeniero forestal Gaspar Bernárdez Villegas -conocedor de bosques- reivindica en una entrevista a LVdG el reconocimiento dentro del Catálogo de Árbores Senlleiras de Galicia (catálogo autonómico de árboles singulares), un aliso y un eucalipto robusto del río Loira, uno el más grande de Galicia y el otro el más grande de Europa. Se trata de dos ejemplares que según sostiene  Gaspar Bernárdez “siguen escondidos entre la maleza y el bosque del Loira, a los ojos de especialistas. (Leer más)

COVID
Según los datos aportados ayer por la Consellería de Sanidade y confirmados por el Concello de Marín, los casos de coronavirus entre la población marinense sigue descendiendo, siendo la cifra cerrada a las 18.00h del sábado de 174, que son 17 menos. Desde el pasado día 31 de julio al día 7 la cifra reducida asciende a un total de 50 casos, pasando de 224 a 174.


ARTE Y CUILTURA
El día 27 llega a Marín el espectáculo de danza 'Coreografía dun DeMente' a cargo de la compañía de danza Fran Sieira
MARÍN. 09.08.2021. Dentro de la programación cultural impulsada por la Xunta de Galicia en la provincia de Pontevedra, el próximo día 27 del mes en curso tendrá lugar un interesante espectáculo de 'Coreografía dun DeMente' a cargo de la compañía de danza de Fran Sieira y 'A temperatura o temperamento' de Fran Martínez. Será a las 20,00h en la Alameda 'Rosalía de Castro'. Ambos espectáculos se desarrollarán siguiendo los protocolos sanitarios y respetando las medidas anticovid establecidas en ese momento.

No hay comentarios:

Publicar un comentario