viernes, 27 de agosto de 2021

MARÍN Y SU NOTICIA. VIERNES, 27 DE AGOSTO DE 2021

DEMANDAS VECINALES
El Concello de Marín promete atender las demandas de los vecinos de la parroquia de Cantodarea
Así se lo hicieron saber los concejales Manuel Santos y Marián Sanmartín a representantes vecinales

Se agilizarán los expedientes de inmuebles en estado ruinioso

MARÍN. 27.08.2021. Los concejales de Urbanismo, Manuel Santos, y de Medio Ambiente y Benestar Social, Marián Sanmartín, visitaron ayer el barrio de Cantodearea con el objetivo explicar a los representantes los proyectos previstos con los que atender sus demandas relacionadas con la eficiencia energética, así como la pavimentación y renovación de los servicios de saneamiento en la calle Cruceiros. Otro de los temas tratados fue el relacionado conlos inmuebles que están en estado ruinoso, un asunto que según destacaron ambos ediles es “complexo dende o punto de vista da Administración, dado que se trata de propiedades privadas, pero no que o Concello de Marín ten os esforzos postos, revisando e xestionando os expedientes abertos no caso de que haxa infraccións. (Leer más)

PESCA
Pescadores 'Tenlo' muestra su disconformidad con la normativa que prohíbe la pesca deportiva en los puertos de la Xunta de Galicia

José Ramón Castro, (en el centro) durante la reunión ayer en el concello de Bueu

MARÍN. 27.08.2021. El presidente de la Asociación de Pescadores Deportivos ‘Tenlo’ de Marín y a su vez vicepresidente de la Federación Gallega de Pesca Marítima (Fedpmar), José Ramón Castro, se reunió ayer con el alcalde de Bueu a quien le manifestó su apoyo “para desbloquear la prohibición de la pesca recreativa en los puertos de la Xunta”. En la reunión con el regidor buenense, Félix Juncal, también participaron el presidente de Fedpemar, José A. Beiro y Carmen Calviño, en representación de los empresarios de tiendas relacionadas con la pesca, que se ven afectados por esta situación. (Leer más)

CULTURA
A Alameda acolle hoxe dúas obras de teatro enmarcadas no programa 'Propulsa' do Xacobeo 21
O evento dará comenzo as 20.00h baixo estrictas medidas sanitarias anticovid


MARÍN., 27.08.2021. A Alameda de Marín encherase hoxe de danza da man de ‘Propulsa’  Trátase dunha programación do Xacobeo 2021-2022 xestionada pola Xunta de Galicia, a través da Agadic, na cal a danza e as artes de movemento están enmarcadas en entornos de gran valor paisaxístico e patrimonial de Galicia. A cita será hoxe ás 20.00 horas e contará con todas as medidas de prevención e control da Covid19. Os espectáculos que ‘Propulsa’ trae a Marín serán de dúas compañías, a de Fran Martínez e a de Fran Sieira, que porán en escea “O temperamento” e “Coreografías dun DeMente”, respectivamente.

MÚSICA
A Banda de Música de Marín 'Musimarín' ofrece un concerto organizado pola Asociación 'A Cañota na Memoria' co apoio do Concello de Marín
Terá lugar o vindeiro 11 de septiembre, sábado, ás 20.00h con entrada libre no Pavillón da Cañota

Primera actuación de la banda de música de Marín con el nuevo director durante las pasadas fiestas del Carmen

MARÍN. 27.08.20211. A Banda de Música de Marín 'Musimarín' ofrecerá un concerto o vindeiro día 11 de setembro, sábado, no Pavillón de Deportes da Cañota con motivo da festa anual que organiza a asociación 'A Cañota na Memoria' que nesta ocasión conmemora a festividade de Santa María do Porto que da nome a barriada. Dase a circunstancia de que este será o segundo concerto  (el primero fue el pasado 13 de julio) que dirixe o mestre Juan Luis Costa tras a súa recente toma de posesión como director da banda marinense. A entrada e libre e o evento contará con tódalas medidas sanitarias e seguridade anticovid. Esta actividade conta co apoio da Concellaría de Cultura do Concello de Marín.

COCIÑA E REPOSTERÍA
Xornadas de elaboración de postres e recetas típicas de cociña na AA VV Pardavila

MARÍN. 27.08.2021. A Asociación de Veciños de Pardavila organiza, no seu local social de Juan XXIII, unhas xornadas de cociña dirixidas por Alicia ‘Aly’s Cakes’ abertas a todas aquelas persoas que quieran aprender a facer recetas típicas así como galletas, bizcochos... As sesións terán lugar todos los mércores as 18.00h de cada semana e haberá degustación dos productos elaborados. Información e inscripción no teléfono-whatsap: 699638351. Imaxe: Alicia 'Aly's' monitora do obradoiro.

DEFUNCIONES
Fallecimiento de la señora Jesusa Pazos Martínez a los 84 años de edad
MARÍN. 27.08.2021. El pasado día 26 fallecía la señora Jesús Pazos Martínez (Vda. de José Moreira 'Cudillos') a la edad de 84 años. Sus hijos: José y Remedios y demás familia comunican que HOY VIERNES A LAS CINCO DE LA TARDE tendrá lugar el traslado de su cadáver desde el Tanatorio San Marcos de Marín, Sala núm. 1 al cementerio de A Raña-Marín donde recibirá cristiana sepultura. El funeral se celebrará HOY A LAS SEIS DE LA TARDE en la iglesia parroquial de San Xosé de Cantodarea. DEP

No hay comentarios:

Publicar un comentario