domingo, 5 de junio de 2022

MARÍN Y SU NOTICIA. DOMINGO, 5 DE JUNIO DE 2022. DÍA MUNDIAL DEL MEDIO AMBIENTE

FOTO CON PEDIGREE
(Clicar sobre la imagen)
'O Cruceiro de San Xulián'. Autora: A.C. Rodríguez

POLÍTICA MUNICIPAL
O PSOE leva a Pleno a petición dun acordo para iniciar os trámites necesarios para conseguir terreos onde construir unha nova Residencia da Terceira Idade
Manuel Pazos, voceiro do Grupo Municipal Socialista: "En Marín viven máis de 5.000 persoas que superan os 65 anos de idade e únicamente temos 78 prazas nunha residencia para válidos o que obriga aos nosos maiores a estar incluso en residencias de Ourense, reducindo o contacto con veciños e familia"

Grupo Municipal do PSOE Marín liderado por Manuel Pazos Lamoso

MARÍN. 05.06.2022. O Grupo Municipal Socialista solicitará no vindeiro Pleno da Corporación a adopción dos acordos pertinentes parainiciar os trámites administrativos e urbanísticos para a consecución de terreos onde ubicar unha nova residencia da Terceira Idade e iniciar negociacións coa Xunta de Galicia para planificar a posta a disposición dos terreos obtidos polo Concello de Marín para que efectúen a construcción dunha moderna e ampla Residencia de Maiores no noso municipio”. (Leer información más amplia)

AGENDA DEL DÍA
Hoy se entregan a los hosteleros ganadores los premios de la 'II Ruta Marin Pincho a Pincho'
MARÍN. 05.06.2022. Hoy a partir de las 21,00 h tendrá lugar el acto de entrega de trofeos a los ganadores de la ‘II Ruta Marín Pincho a Pincho’ organizado por la Asociación ‘Botón de Ancla’, que será presidido por el presidente de la organización, Manuel Area y amenizado por Antonio Miniño y el Dúo La Rosa. En esta segunda edición, que contó con la colaboración del Concello de Marín  participaron 14 establecimientos hosteleros.

(Clicar sobre la imagen)


DEPORTES ATLETISMO
Los piragüistas Jamie Acuña y Carlos Pérez 'Perucho' participarán remando juntos en la Carrera Carmiña de Marín
Presentación de la Carreira Carmiña

MARÍN. 04.06.2022. Los piragüistas Jaime Acuña Iglesias, marinense y el cangués Carlos Pérez Rial, 'Perucho', han sido designados invitados de lujo para remar juntos de nuevo, y tras catorce años, en la Carreira 'Carmiña' que tendrá lugar el próximo domingo día 12 en Marín. Ambos remeros saldrán del punto e partida a la vez que los corredores de Lapamán hasta llegar a la meta situada en el Paseo Alcalde Blanco. Jaime y Carlos son referentes mundiales del deporte del piragüismo. El primero, como campeón del mundo y el segundo como campeón olímpico. El plazo de inscripción para participar en la 'Carmiña' sigue abierto a través de la web del Concello de Marín, según informó el concejal de Deportes, Antonio Traba, en el acto de presentación de este esperado evento deportivo.

IMÁGEN DEL DÍA

Un grupo de alumnos del colegio público Carballal de Viñas Blancas realizaron una visita al Museo do Mar de Marín y fueron informados de los talleres de maquetas de barcos y nudos en los que se puede participar libremente. El Museo do Mar abre sus puertas a visitas de viernes a domingo en horario de 11.30 a 13.30h

No hay comentarios:

Publicar un comentario