jueves, 23 de junio de 2022

MARÍN Y SU NOTICIA. JUEVES, 23 DE JUNIO DE 2022

TRADICIÓNS
A queima de fogueiras da 'noite de San Xoán' trasládase o sábado debido o mal tempo
"A cacharela pública do Cantodarea terá como complemento unha churrascada e sardiñada amenizada por duas charangas contratadas polo Concello de Marín", según informa a concelleira de Festas, Marián Sanmartín

Acopio de madeiras na Praza do Regueiro (Cantodarea) dispostos para ser queimadAs na Noite de San Xoán

MARÍN. 23.06.2022. Na 
noite de San Xoán ou do Lume Novo, e a noite do día 23 ao 24 de xuño, na que coincidindo co solsticio do verán celébranse desde antigo unha festa chea de prácticas rituais ó redor das fogueiras purificadoras. Son as fogueiras de San Xoán. Dacordo coa tradición en Marín arderán o sábado (a queima trasladase o sábado polo mal tempo) más de medio cento de fogueiras particulares e dúas públicas: unha no barrio do Cantodarea, organizada na Praza do Regueiro, por la Asociación de 'Amijos e Veciños', con sardiñada e churrascada acompañada da música de duas charangas contratadas polo Concello de Marín, e outra nas inmediacións da Barriada de Mogor. organizada pola Asociación de Veciños. Por suposto está prohibido facer ‘fogatas’ nas praias.

MEDIOAMBIENTE
La playa de Loira acogió ayer el acto de entrega de las banderas azules que este año ondearán en los arenales de Galicia


MARÍN. 23.06.2022.La playa de Loira fue el escenario elegido por la Consellería de Medio Ambiente para hacer entrega ayer de las 167 banderas azules que este verano ondearán en playas, puertos deportivos, senderos o centros ambientales de la comunidad autónoma de Galicia.  Al acto asistieron el presidente de la Xunta de Galicia, Alfonso Rueda, la conselleira de Medio Ambiente, y la alcaldesa de Marín, María Ramallo, además de los representantes de los municipios galardonados con la enseña medioambiental. 
El presidente de la Xunta y la alcaldesa de Marín procedieron a izar la bandera azul de la playa de Loira convirtiéndose así en el primer arenal gallego en el que ya luce tal distintivo. (Leer más)

REIVINDICACIONES
La alcaldesa se compromete ante el colectivo 'Polos Nosos Dereitos' a abrir una campaña de sensibilización para "promover a eliminación das barreiras de accesibilidade"
María Ramallo se mostró muy receptiva con los problemas que le planteó el colectivo de personas con problemas de mobilidad


MARÍN. 22.06.2022. Representantes de la Asociación 'Polos Nosos Dereitos' de Marín celebraron una reunión con la alcaldesa, Marías Ramallo y el concejal de Urbanismo, Manuel Santos, además de la concejala portavoz del BNG, Lucia Santos, en la que fueron expuestos los problemas que afectan a las personas con problemas de mobilidad, especialmente las barreras que impiden la accesibilidad a establecimientos públicos como comercio o locales municipales. Según expuso el presidente del colectivo, Gerónimo Durán ·a maior parte dos comercio do municipio on cumple coa normativa xa que a pesar de ser obrigatorio o seu cumprimento,seguen presentado barreiras que impiden a accesibilidade o seu interior...". Como conclusión de la reunión la alcaldesa se comprometió a editar un bando municipal instando a los comerciantes "a maior vontade para adaptar os seus locales as exixencias da normativa", y al mismo tiempo se abrirá una campaña de sensiblización cara a la eliminación de barreras arquitectónicas..."

SANIDAD
La Plataforma pola Defensa do Centro de Saúde de Seixo reivindica ante Alfonso Rueda un "segundo médico a tempo completo"
El colectivo desplegó una pancarta ante el presidente de la Xunta de Galicia aprovechando su presencia en la playa de Loira para la entrega de las banderas azules


MARÍN. 23.06.2022. La Plataforma pola Defensa do Centro de Salud de Seixo acudió ayer a la
 presentación en el Registro del Parlamento Gallego de una Iniciativa Legislativa Popular (ILP) que contiene “medidas urxentes para salvar a Atención Primaria. Por otra parte y aprovechando la presencia del presidente de la Xunta de Galicia, Alfonso Rueda, en la playa de Loira para la entrega de banderas azules la Plataforma desplegó una pancarta en la que se demandaban un “segundo médico a tiempo completo xa.” (Leer más)


XÓVENES PROTAGONISTAS

La alumna Sofia Bernárdez Vilas del colecio 'La Inmaculada' de Marín' premiada en el Concurso Literario sobre 'Protección de Datos 2022'

MARÍN. 23.06.2022. Sofía Bernárdez Vilas, alumna de 3º de Secundaria del colegio de La Inmaculada de Marín resultó gañadora na categoría de Educación Secundaria do VI Concurso Literario Infantil e Xuvenil sobre a ‘Protección de Datos 2022’, convocado polo Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), e a Xunta de Galicia.
A seu realto premiado conta a historia de Elda, una rapaza a través de mensaxes na rede cun rapaz, supostamente da su idade, pero que resutla ser un home adulto; e destaca a perigrosidade que estas situacións representan…”

El gimnasta Alex Pazó representa 'con orgullo' al club Agarimo de Marín en el Campeonato de España de Gimnasia Rítmica
El evento se celebra hoy en el Palacio de Deportes 'Paco Paz' de Ourense

MARÍN. 23.06.2022. El gimnasta del Club Rítmica Agarimo , Alejandro Pazó Castro (Álex), participa hoy en el Campeonato de España individual masculino de Gimnasia Rítmica, que se celebra en el Palacio de los Deportes ‘Paco Paz' de Ourense. Álex se había clasificado el pasado mes de mayo en el Campeonato Gallego con la Medalla de Bronce que le permite participar en el Nacional. Desde el club informan de que “para Alex es un orgullo representar al Agarimo e intentará hacer sus ejercicios de cuerda, mazas y aro lo mejor posible…”

COMUNICADO
O colexio de Seixo reabre hoxe e o vindeiro luns a exposición do 50 aniversario 

MARÍN. 13.02.2022. Despois da Xornada de Portas Abertas celebrada con motivo da conmemoración do 50 aniversario do colexio público de Seixo e ante a alta demanda para manter aberta a exposición de fotos e material de archivo relacionado coa antigüedade do centro, a dirección e o claustro de profesores acordaron manter aberta a exposición hoxe e o luns día 27 en horario de 10 13h para satisfacer as peticiones de tantas personas interesadas en disfrutar coa mostra.

DEPORTES BOXEO
Los púgiles marinenses Goyo Rubio y Aarón González consiguen los primeros éxitos en los Campeonatos de España Élite que se están celebrando en Cartagena


MARÍN. 23.06.2022. Los boxeadores Goyo Rubio y Aaron González del Team Thunder de Marín participaron en la primera ronda de la 94 edición de los Campeonatos de España Élite que se vienen celebrando desde principios de esta semana y hasta el sábado en Cartagena.
 y en los queque Goyo venció por KO a los 30 segundos del primer asalto al representante de la comunidad de Madrid mientras que Aarón, en el peso medio venció por unanimidad al representante de la comunidad murciana. Dos combates que marcan las aspiraciones de los dos púgiles del Team Thunder, que ayer disputaban los cuartos de final para seguir sumando éxitos.


No hay comentarios:

Publicar un comentario