lunes, 28 de junio de 2021

MARÍN Y SU NOTICIA. LUNES, 28 DE JUNIO DE 2021. DATOS COVID. SUBEN LIGERAMENTE LOS CASOS DE CORONAVIRUS A 7 (*2)

José Francisco Gil: ""O pregón irá adicado a miña muller e servirá de homenaxe a todo o personal da UCI do Hospital Montecelo, dende as limpiadoras ata os doctores..."
MARÍN. 28.06.2021. Pouco despois de ser nomeado como pregoeiro das Festas do Carmen, José Francisco Gil Dopazo, adiantaba no seu facebook as liñas baixo as que pronunciará o pregón. Nas suas primeiras palabras comenza por verse sorprendido e preguntándose "quen me ía dicir cando estaba no Hospital que ía rematar facendo o pregón das festas de Marín" para señalar a que irá dedicado: "o pregón irá adicado a miña muller e servirá de homenaxe a todo o personal da UCI do Hospital Montecelo, dende as limpiadoras ata os doctores. Os teño sempre presentes como o atestigua que  a goma do pelo que algunha das mulleres da UCI me prestou para facer o Chicho non se separou de min como podedes ver Pola marca do bronceado. E ahí seguirá para lembrarme sempre cales son as cousas realmente importantes nesta vida que se pode apagar en calquer momento."

DEPORTES XADREZ
Ajedrecistas del Xadrez Marín compiten en el Campeonato de España que se disputa en la localidad de Salobreña-Granada

Mateo Alonso y Noa L. Freiría, ajedrecistas del Xadrez Marín

MARÍN. 28.06.2021. Representantes marinenses de categoría sub 10 competirán desde mañana y hasta el día 3, en el Campeonato de España de Ajedrez, en la localidad granadina de Salobreña. Los ajedrecistas son Noa López Freiría, que obtuvo este año numerosos trofeos en los torneos en que ha participado destacando ser tercera femenina en el Campeonato Gallego en el que Mateo Alonso Novas finalizó este año en cuarta posición. Ambos jugadores contarán con el apoyo de un entrenador personal del Club Xadrez Marín, que los preparará en las partidas que disputarán en el campeonato.

DEPORTES BOXEO
El equipo de boxeo del Team Thunder Marín trae para casa destacados éxitos tras competir en los Campeonatos Gallegos de Formas de Boxeo
El púgil Miguel González se proclamó campeón en la categoría de 'boxeo adaptado'


MARÍN. 28.06.2021. Un grupo de boxeadores del Team Thunder Marín participaron ayer en los Campeonatos Gallegos de Formas de Boxeo celebrados en municipio de Sobrado dos Monxes, en los que participaron más de 150 competidores. Por parte del club marinense compitieron: Sara Barreiro (bronce en categoría 9-10 años); Martín Grandío (clasificado campeón gallego categoría 9-10 años); Pablo Lubián (medalla de plata, categoría junior);  Alberto Teijeiro (medalla de plata, categoría de veteranos). Uno de los puntos más positivos para el Team Thunder aportó Miguel González, que se proclamó campeón en la categoría de boxeo adaptado. 

DEPORTES ATLETISMO
El atleta marinse Okutu sube al tercer cajón del podio en el Campeonato de España al Aire Libre

MARÍN. 28.06.2021. El atleta marinense Jean Marie Okuto se alzó con la medalla de bronce en el Campeonato de España de atletismo al aire libre, celebrado en la localidad madrileña de Getafe. Un salto de longitud de 7,74 metros le hizo merecedor de subir al tercer cajón del podio, consiguiendo su mejor marca de la temporada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario