Los grupos del PP y PSOE facilitan con su abstención la propuesta del BNG
Los 'populares' intentaron apoyar la moción nacionalista introduciendo una enmienda que no les fue aceptada, mientras que los 'socialistas' no quisieron entrar al debate argumentado que no es un tema para traer al Pleno.
MARÍN. 24.04.2022. Un solo voto a favor decidió este pasado Pleno la aprobación de una moción del BNG, defendida por su portavoz, la concelleira Lucia Santos Omil, "instando ao Goberno español a rectificación da decisión de asunción da posición e discurso da ditadura marroquí sobre o Sáhara Occidental, e polo tanto defender o dereito do pobo saharauí a exercer o seu dereito de autodeterminación..." Las posiciones políticas de los grupos del PP en cuanto a apoyar la propuesta nacionalista no fueron determinantes dado que se abstuvieron en la votación, es decir, 'no se quisieron mojar', aunque en el caso del PP, si hubo un intento de llegar al acuerdo pero siempre y cuando se admitiese una enmienda que el BNMG no aceptó por cuanto, según nos dice Lucia Santos "a enmenda do PP presentaba unha serie de puntos que non aceptamos porque había dous puntos que contradicen o contido da nosa moción".
Manuel Pazos (PSOE) no considera la moción del pobo saharaui como tema de Pleno y Lucia Santos (BNG) le reprocha su 'cinismo'
Respecto a la intervención que tuvo el PSOE en este asunto, su portavoz manifestó que "non ían entrar a debatir a moción alegando que non era un tema para tratar no pleno municipal", unha advertencia que xa ven sendo moi habitual no grupo socialista cada vez que o BNG presenta algunha proposta 'extramunicipal'. Lucia Santos hubo de reprochar una vez más al grupo del PSOE, que "eles non son quen para decidir que temas se poden trater a pleno. Si non están de acordo que voten o que quiera, pero que respeten o traballo dos demáis. Páreceme unha postura cínica xa que en outras ocasións e cando lles conven, nada dín o reprochan de temas extramunicipais que se traen o Pleno, como, por poñer un exemplo e hai máis, o do pasado pleno onde se acordou manifestar o noso apoio o pobo ucraíno..." Lucia Santos pidió a los socialistas "que respeten o traballo dos demáis. Que on entren na votación sino queren pero que non nos digan o que podemos ou non traer os Plenos. Temos dereito de facelo e farémolo cantas veces o consideremos."
Resumiendo: La Corporación Municipal de Marín apoya, con tan solo UN VOTO, reclamar al Gobierno español "que defenda o dereito do pobo saharaui a excercer o seu dereito de autodeterminación".
No hay comentarios:
Publicar un comentario