sábado, 5 de marzo de 2022

MARÍN Y SU NOTICIA. SÁBADO, 5 DE MARZO DE 2022. FESTIVIDAD DE SAN ADRIÁN

POLITICA
María Ramallo, alcaldesa de Marín: "El paso dado por Núñez Feijóo para presidir el PP a nivel nacional es una decisión valiente..."


MARIN. 05.03.2022. La alcaldesa de Marín, María Ramallo, ve muy buena la opción de elegir 'líder' del PP al presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo.  En declaraciones a este blog, la regidora municipal sostiene que "el paso dado ya en firme por Alberto Núñez Feijóo para presidir nuestro partido a nivel es una decisión valiente. La situación orgánica del PP exige un cambio en la dirección y en su trayectoria institucional y política". 
María Ramallo explica que en la Junta Directiva -de la que ella, junto con el concejal y diputado autonómico Manuel Santos Costa,  forma parte- celebrada en Santiago de Compostela "Feijóo expuso sus razones, sus objetivos claros y ambiciosos desde el punto de vista político, y ello me lleva al convencimiento de que es un lujo para el PPdeGalicia poder ofrecer esta posibilidad con un valor indiscutible, de altura política, seria y responsable. Yo creo que eleva el nivel de la forma de hacer política con mayúsculas".

Manuel Pazos Lamoso elexido novo Secretario Xeral dos Socialistas de Marín
"E un orgullo que a agrupación confiase en mín e no meu equipo a tarea de dirixir este partido a nivel local durante os próximos catro anos"

MARÍN. 05.03.2022. Os socialistas marinenses elexiron onte a Manuel Pazos Lamoso como o seu novo Secretario Xeral, cargo que ata agora ostentaba a ex concelleira Luz Santiago. Durante o proceso da votación presentáronse duas candidaturas: a do elexido, que conseguiu o 57 por cento dos votos e a do ex alcalde Fran Veiga, que obtuvo o 43 por cento. O mesmo tempo Manuel Pazos, configurou o nova executiva e quedou nomeado como membro do Comité Nacional Galego.

EMPRESA
AJE presenta en el Concello de Marín la convocatoria del Premio Xove Empresario de la provincia
Los directivos del colectivo empresarial fueron recibidos en la Casa Consistorial por el concejal Manuel Santos Costa


MARÍN. 05.03.2022. Directivos de la Asociación de Jóvenes Empresarios presentaron en el Concello de Marín, donde fueron recibidos por el teniente alcalde, Manuel Santos Costa, la XXV edición del Premio Xove Empresario, cuya finalidad es difundir la cultura emprendedora y la innovación empresarial premiando la labor de aquellos empresarios que contribuyan a generar riqueza y empleo en los municipios de la provincia, entre ellos el de Marín. El concejal Santos Costa agradeció a AJE traer a Marín la convocatoria del premio que será entregado el próximo día 10.

QUEIXAS E RECLAMACIÓNS
A concelleria nacionalista Lucia Santos insta o Goberno Local unha solución inmediata o problema do "tráfico descontrolado de vehiculos na rúa do Sol"


MARÍN. 05.03.2022. A portavoz municipal do BNG, Lucía Santos, insta unha vez máis ao goberno municipal a solucionar o problema de tráfico descontrolado da rúa do Sol que sendo de uso peonil, padece un tráfico contínuo de vehículos a gran velocidade, ademais de aparcamiento inadecuado obstaculizando o paso peonil e o acceso a garaxes.. "Levamos insistindo dende o inicio da lexislatura para que se tomaran medidas de control de tráfico, queixas que derivaron en controis puntuais da Policía Municipal pero resulta imposíbel ter un control policial contínuo polo que o problema sigue existindo" (Leer máis)

IMAXE DO DÍA

MARIN. 05.03.2022. O colexio público do Sequelo acolleu onte unha charla, a cargo de Reycling, dirixida o seu alumnado sobre reciclaxe e bicis e como darlle nova vida as cousas que xa non se precisan. Algunhas das familias que acompañaban os seus fillos aportaron material diverso para a sua posterior reciclaxe. Imaxe: Sequelo

DEPORTE SOLIDARIO
Mañán retómase a Andaina Solidaria Montes e Praias a favor da AECC
Sairá da Alameda de Marín ás 09.00h e o recorrido varía respecto as rutas de anos anteriores
Foto retrospectiva da 'andaina' celebrada no ano 2017

MARÍN. 05.03.2022. A Andaina solidaria en favor da AECC de Montes e Praias que 
chega despois de dous anos de parón pola covid, tendrá lugar mañán domingo con saída ás 09.00 h. da Alameda Rosalía de Castro. Tal e como explican desde o Club Xesteiras, organizador da proba, a ruta variouse respecto as anteriores para que persoas que xa a teñan feito poidan repetir e descubrir novos lugares emblemáticos como o punto no que se unen Marín, Vilaboa e Moaña no Lago Castiñeiras, as fervenzas do río Neibó ou as propias praias, que son un clásico da andaina. 

AGENDA DEPORTIVA
El Marín PeixeGalego recibe hoy a las 20.00h en el Pabellón de A Raña al Hereda-Ávila
MARÍN. 05.03.2022.  El Marín PeixeGalego recibe esta tarde a las 20.00h en el Pabellón de A Raña al Hereda-Ávila en el encuentro correspondiente a la Liga EBA. Los marinenses confían en que hoy  conseguirán la victoria deseada para mantener su permanencia en la categoría y poder finalizar la Liga dignamente clasificados.

El Pabellón de A Cañota acoge mañana el I Open de Boxeo Villa de Marín
MARÍN. 05.03.2022. Mañana domingo a las 16 hora el Pabellón de A Cañota será escenario  de una jornada boxeística acogiendo el I Open Villa de Marín organizado por el Team Thunder con la colaboración del Concello de Marín y que incluirá una veintena de combates. La entrada es gratuita. 

DEPORTES FÚTBOL SALA
El sénior del Marín Futsal alcanza su décima victoria derrotando al Teis SF (4-3)


MARÍN. 05.03.2022. El sénior de Liga PREFERENTE del Marín Futsal consigue la décima victoria de la temporada contra el TEIS F.S por 4-3. El conjunto marinense cosecha de nuevo los tres puntos en el pabellón del Sequelo, lo que les permite posicionarse 3° de 16 equipos en la clasificación general y así seguir soñando con el ascenso a tercera división. Próximo partido fuera de casa contra TUI (10° clasificado)

DEFUNCIONES
Fallecimiento del señor Manuel González Carracelas a los 74 años de edad
MARÍN. 05.03.2022. En el día de ayer fallecía el señor Manuel González Carracelas a la edad de 74 años. Sus hermanos: Carmen y José y demás familia comunican que HOY SÁBADO A LAS CINCO DE LA TARDE tendrá lugar el traslado de su cadáver desde el Tanatorio de Marín, Sala núm. 3 al cementerio municipal de Santa María de Ardán donde recibirá cristiana sepultura. El funeral se celebará HOY A LAS SEIS MENOS CUARTO DE LA TARDE en la iglesia parroquial de dicha feligresía. DEP 

No hay comentarios:

Publicar un comentario