sábado, 15 de octubre de 2022

MARÍN. APOTEÓSICA PRESENTACIÓN DE LA CANDIDATURA DEL BNG A LAS MUNICIPALES DE 2023

Ana Pontón: "Lucía Santos e unha persoa íntegra, leal e honesta, con liderado, unha muller capaz de crear equipo e que traballa día a día para construír un futuro mellor para a veciñanza; e como candidata e unha aposta segura, a mellor alcaldesa porque ten a cabeza e o corazón centrados neste concello e a forza para darlle a Marín un novo rumbo". (Leer máis)

Foto: Cedida por BNG

MARÍN. 15.10.2022. Dicen que el que primero da, das dos veces, y esto es lo que seguramente pensarían los responsables del BNG Marín, que ayer se adelantaron a los demás partidos a presentar su candidatura –el primer tramo de la lista- a los comicios locales de 2023.

La presentación tuvo lugar, con una ‘majestuosa’ puesta en escena, en el Multiusos de la Praza de Abastos, que presentó ‘un lleno hasta la bandera’, y en el que intervinieron la candidata a la Alcaldía y actualmente concejala del Concello de Marín,. Lucía Santos Omil, que estuvo arropada por la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón; la alcaldesa de Allaríz, Cristina Cid y alcaldes de BNG en las localidades de O Morrazo, así como en el de Poio, Luciano Sobral, y representantes del gobierno nacionalista del Concello de Pontevedra.

En las primeras palabras de las ‘arengas’ políticas destacaron: Lucía Santos e a alcaldesa que necesita Marín para o cambio” (Ana Pontón”; "Marín ten que escoitar máis que en ningún outro lugar o que o Bloque ten que dicir" (Cristina Cid).

Foto cedida por BNG

Y ya más metidos en los discursos y haciendo referencia a las condiciones políticas de la candidata marinense Cristina Cid incidó en que no BNG temos claro que Lucía Santos e unha persoa valente para poñerse ao fronte dos grandes proxectos, que soña e que ten ideas", mientras que Ana Pontón describía el acontecimiento de ayer como "un día importante para o futuro de Marín porque aquí estades un bo número de persoas unidas por unha ilusión común: a de poñer en marcha o cambio que necesita este concello, e para arrancar o motor do cambio que necesita Marín estamos aquí e ese motor é a candidatura do BNG encabezada por Lucía Santos".

En el turno de intervención de Lucía Santos  afirmaba que ella y su equipo “moi competente estamos facendo algo tan revolucionario como é escoitar á veciñanza e coñecer as súas demandas e temos para Marín un proxecto ambicioso e ilusionante, que se chama proxecto BNG” y a continuación presentó a los primeros ‘espadas’ que le siguen en los primeros diez puestos de la lista: Celia García, Xosé Souto, Xurxo Agra, Davinia Lojo, Tino Iglesias, Pamela Martínez, Bieito Lobeira, Esther Crespo y Daniel Rosales


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario