miércoles, 5 de octubre de 2022

MARÍN Y SU NOTICIA. MIÉRCOLES, 5 DE OCTUBRE DE 2022. FESTIVIDAD DE SAN FROILÁN

MEDIO AMBIENTE
El Concello de Marín acomete un plan de limpieza de malezas en el trazado de los ríos del municipio
El concejal del Rural, Pablo Novas, destaca que en los trabajos se invertirán cerca de 12.000 euros

El concejal Pablo Novas supervisa los trabajos de limpieza del caucedel río Lameira

MARÍN. 05.10.2022. El Concello de Marín dio comienzo a limpieza de los ríos con el fin de “liberar el cauce de la maleza que se acumula 
y permitir que el caudal discurra sin obstáculos a lo largo del recorrido”, según informa el concejal del Rural Pablo Novas en su comprobación de los trabajos que se están realizando en el Lameira y en los que invertirán cerca de 12.000 euros.. 
Esta limpieza, añade el concejal, se hace coincidir con la estación otoñal para prevenir posibles desbordamientos y atrancos en el lecho en la época de lluvias invernales y evitar así que se produzcan daños en las zonas por las que discurren estos ríos”.

SANIDADE PÚBLICA
O BNG presenta unha moción o Pleno instando a Xunta de Galicia melloras na Sanidade Pública
A concelleira portavoz do grupo nacionalista Lucia Santos pide ademáis "a cobertura permanente de persoal nos centros de saúde de Marín e Seixo"

Centro de Saúde de Seixo

MARÍN. 05.10.2022. O BNG presentou unha moción, para ser tratada no vindeiro Pleno da Corporación Municipal, solicitando melloras na Atención Primaria en Marín e en defensa dunha Sanidade Pública de calidade. A portavoz municipal do BNG, Lucía Santos Omil, afirma que “a atención sanitaria en Galiza ven sofrindo un proceso de deterioro atopándose na actualidade nunha situación crítica. Os centros de saúde de Marín e Seixo non son unha excepción, e a consecuencia é unha atención sanitaria inaceptábel.” Na moción pídese un acordó de “instar á Xunta e ao SERGAS a dotar dunha atención sanitaria digna ao concello de Marín, mediante a cobertura pemanente do persoal dos centros de saúde de Marín e Seixo e asegurar a súa substitución no caso de permisos, baixas e vacacións, ademais de incrementar o orzamento sanitario para garantir un servizo sanitario público de calidade.” (Leer máIs)

OCIO E XUVENTUDE
Marín acolle a segunda edición do 'freestyle' Gaming Fest coa Batalla de Galos na Alameda
Presentación del Gaming Fest

MARÍN. 05.10.2022. O mellor ‘freestyle’ galego e a paixón polos videoxogos volverán darse a man no II Marín Gaming Fest, que se celebrará os vindeiros días 15 e 16, según informaron os concelleiros Hugo González e Antonio Caíña presentaron na presentación do evento que inclúe a Batalla de Galos que Alameda, ademais das actividades no Pavillón da Raña. Nesta segunda edición do Gaming Fest participarán 32 participantes e tal como aconteceu o ano pasado, haberá premio para o gañador e un trofeo.
(Leer máis)
 

AGENDA DE ARTE
Exposición colectiva 'Día da Nena' en la asociación 'Céltica ArteCultura' de Marín

MARÍN. 05.10.2022. 
La asociación Céltica ArteCultura’ anuncia una exposición colectiva conmemorativa del ‘Dia Mundial de la Niña’ compuesta por pinturas de diversas técnicas de una docena de alumnas del aula de la pintora Patricia Otero que tendrá lugar el domingo día 9 en el local social de la asociación (rúa Ménmdez Núñez, 74) El horario de visita es de 11.30 a 14.30h y la entrada es libre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario