jueves, 25 de noviembre de 2021

MARÍN. JUEVES, 25 DE NOVIEMBRE DE 2021. DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25N 
Marín conmemora o Día Contra a Violencia de Xénero coa lectura da Declaración Institucional e a entrega do Premio Violeta
O colectivo Mulleres Intercambio do Saber únese a esta data cun acto reivindicativo na Alameda ‘Rosalía de Castro’ ás 17.00h 


MARÍN. 25.11.2021. Hoxe terá lugar no Salón de Plenos da Casa Consistorial ás 12.30h  o acto institucional  do 25N -Día Contra a Violencia de Xénero- consistente na lectura da declaración oficial aprobada por uinanimidade da Corporación Municipal, ademáis da entrega do Premio Violeta ao colectivo de Mulleres Maiores. A homenaxe apoiarase na Residencia da Terceira Idade de Marín. Asimesmo proxectarase a testemuña real da violencia exercida sobre as mulleres maiores, realizada en formato audiovisual polo Concello de Marín. 
Por outra banda o colectivo Mulleres Intercambio do Saber celebran un acto reivindicativo na Alameda ‘Rosalía de Castro’ ás 17.00h coa lectura dos manifestos ‘Grita’ e ‘ Nin unha máis'.

ADMINISTRACIÓN MUNICIPAL
El Grupo de Gobierno contrata la segunda fase "da dixitalización do patrimonio burocrático e cultural municipal'
MARÍN. 25.11.2021. “A dixitalización do noso patrimonio bucrocrático e cultural é unha necesidade que teñen que levar a cabo as institucións públicas para salvagardar toda a documentación de interese pública xerada ao longo das últimas décadas”  tal como sostiene el Gobierno Local en un comunicado mediante el cual anuncia la contratación de la segunda fase de ‘dixitalización do seu arquivo e a conservación de fontes documentais, bibliográficas e cartográficas...” Según fue aprobado por la Xunta de Gobierno Local en esta actuación se invertirán 90.000 euros con cargo la una subvención de la Amtega (Agencia para la Modernización Tecnológica de Galicia). (Leer máis)


OBRAS E INFRAESTRUCTURAS
Adjudicadas las obras de 'Humanización de la Travesía República Argentina-Tramo de unión con el Inferniño'


MARÍN. 25.11.2021. La Xunta de Gobierno Local aprobó la adjudicación de las obras de ‘Humanización de la Travesía República Argentina’, por un importe que supera los 241.000 euros. Esta inversión se realiza con cargo al Plan Concello de la Diputación de Pontevedra. Esta nueva calle comunicará República  Argentina con el Inferniño. El tramo de calle de nueva apertura adjudicado está compuesto por tres parcelas en estado de semi abandono, con 'cascallo' y cierres metálicos provisionales. La empresa tendrá un plazo de ejecución de tres meses, a contar desde la comprobación del replanteo.



XORNADAS Bº Fº
El director del Museo de BB AA de Madrid imparte hoy la conferencia 'Con Blanco Freijeiro en Roma'
MARÍN. 25.11.2021. Dentro de las Xornadas Arqueolóxicas Blanco Freijeiro' continúa desarrollándose el ciclo de conferencias, inauguradas el pasado lunes por Carlos Valle Pérez (ex director del Museo de Pontevedra), correspondiendo hoy a la que impartirá el director del Museo de BB AA San Fernando de Madrid, José María Luzón, bajo el enunciado de 'Con Antonio Blanco Freijeiro en Roma'. 

EL QUE LA SIGUE...
El Consejo de Administración de la Autoridad Portuaria debate hoy la propuesta de adscripción al Puerto de Marín de los terrenos que ocupa la pastera de Lourizán
MARÍN. 25.11.2021. El Consejo de Administración del Puerto de Marín celebra hoy reunión telemática para tratar la propuesta del presidente José B. Suárez Costas de iniciar de los trámites del expediente para la adscripción de los terrenos que ocupa la fábrica de Ence en Lourizán a la zona de servicio del puerto.

SECCIÓN MILITAR
La Escuela Naval Militar acoge mañana el acto castrense de Jura de Bandera de los aspirantes militares de Complemento
MARÍN. 25.11.2021. Mañana a las 13.00 horas tendrá lugar en la Escuela Naval Militar el acto de Jura de Bandera de los aspirantes militares de Complemento con titulación del Cuerpo General, Infantería de Marina, Ingenieros e Intendentes. El acto será presidido por el almirante jefe de Personal de la Armada, Antonio Piñeiro Sánchez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario