"Estamos analizando o estudo de viabilidade para a creación desta infraestrutura que consideramos vital mellorar sustancialmente o estacionamento, ao ofrecer unha alternativa que ata o momento non existe en Marín”
MARÍN. 12.11.2021. O concelleiro de Tráfico, Francisco José Estévez Salazar ven traballando nun proxecto de dotar a Marín dun aparcadoiro subterráneo pensando como lugar idóneo para a sua ubicación no subsuelo do Parque Eguren. A idea xa ben de anos atrás. Foi unha proposta do PP co goberno de Augusto Casal como alcalde e anos máis tarde sendo oposición en 2007. Coa reeleción do goberno de María Ramallo en 2019 volvese falar do tema retomado recentemente polo actual concelleiro da área, o que entrevistamos.
P - ¿ A qué ven de novo falar dun posible proxecto dun párking subterráneo?
R - O obxectivo de crear unha vila máis cómoda para os peóns e as melloras na mobilidade teñen aparellada a necesidade de tomar medidas que regulen o tráfico rodado e o estacionamento de vehículos en vías públicas.
P - ¿Pero este tema xa ven de anos atrás?
R - Efectivamente. O Goberno Local leva anos traballando en ofrecer alternativas de estacionamento no procura de espazos paara aparcar, tendo xa dúas medidas xa en marcha do Proxecto Marín Estacionamento (MARES9: Por un lado a habilitación de aparcadoiros públicos gratuítos en distintos puntos do centro urbano (actualmente hay 12 e síguense buscando novas parcelas) e a posta en marcha da Zona 2H nas rúas con maior rotación de turismos. Agora, o Concello segue avanzando no terceiro piar desta estratexia de dotación de prazas: a construción dun aparcadoiro subterráneo no Parque Eguren.
P - ¿E viable económicamente unha construccion dese tipo?
R - Estamos analizando o estudo de viabilidade financeira para a creación desta infraestrutura, “que consideramos vital para Marín e que mellorará sustancialmente o estacionamento, ao ofrecer unha alternativa que ata o momento non existe en Marín” Este estudo é un trámite preciso antes de iniciar o futuro proceso de licitación.
P - ¿Quen explotaría o aprcadorio, o Concello ou unha empresa privada?
R - Segundo se recolle no documento en estudio, a explotación do servizo do aparcadoiro realizaríase a través dunha concesión, calculada para unha duración de 40 anos.
P - ¿Que capaciade tendría?
R - Despois de realizar todas as análises técnicas proxéctase que o aparcadoiro teña dúas prantas. A primeira delas, con entrada e saída da Rúa Concepción Arenal, e con 104 prazas. A segunda, estaría conectada á superior e nela ubicaríanse 114 prazas, polo que en total, a capacidade do aparcadoiro sería de 218 prazas, estando 7 delas reservadas para usuarios con mobilidade reducida.
P -Parece escasa a capacidade...
R - Aínda que o estudo de demanda que se realizou previamente xustificaría a creación dun aparcadoiro de maior capacidad, o informe xeotécnico declina esta posibilidade, debido aos problemas construtivos que se poderían dar nese terreo no caso de facer unha pranta máis.
P - ¿Existe demanda que xustifique a obra?
R - O estudo que estamos analizando no que se avaliaron as necesidades e costumes da poboación marinense, evidencia que existe un interese xeral pola creación deste aparcadoiro polo que “seguiremos avanzando neste proxecto, para poder iniciar o proceso burocrático de cara á adxudicación das obras e así poder dotar a Marín dun servizo básico, que mellorará a nosa mobilidade e o estacionamento”.
P - ¿Que inversión faría falta e como se financiaría?
R - A inversión prevista para este aparcadoiro é de 5.388.704,28 euros. En canto a sua financiación como xa decía o prinicipio e outra das cuestión que estamos analizando dentro do estudio preliminar mpara a sua construcción.
P - ¿ A qué ven de novo falar dun posible proxecto dun párking subterráneo?
R - O obxectivo de crear unha vila máis cómoda para os peóns e as melloras na mobilidade teñen aparellada a necesidade de tomar medidas que regulen o tráfico rodado e o estacionamento de vehículos en vías públicas.
P - ¿Pero este tema xa ven de anos atrás?
R - Efectivamente. O Goberno Local leva anos traballando en ofrecer alternativas de estacionamento no procura de espazos paara aparcar, tendo xa dúas medidas xa en marcha do Proxecto Marín Estacionamento (MARES9: Por un lado a habilitación de aparcadoiros públicos gratuítos en distintos puntos do centro urbano (actualmente hay 12 e síguense buscando novas parcelas) e a posta en marcha da Zona 2H nas rúas con maior rotación de turismos. Agora, o Concello segue avanzando no terceiro piar desta estratexia de dotación de prazas: a construción dun aparcadoiro subterráneo no Parque Eguren.
P - ¿E viable económicamente unha construccion dese tipo?
R - Estamos analizando o estudo de viabilidade financeira para a creación desta infraestrutura, “que consideramos vital para Marín e que mellorará sustancialmente o estacionamento, ao ofrecer unha alternativa que ata o momento non existe en Marín” Este estudo é un trámite preciso antes de iniciar o futuro proceso de licitación.
P - ¿Quen explotaría o aprcadorio, o Concello ou unha empresa privada?
R - Segundo se recolle no documento en estudio, a explotación do servizo do aparcadoiro realizaríase a través dunha concesión, calculada para unha duración de 40 anos.
P - ¿Que capaciade tendría?
R - Despois de realizar todas as análises técnicas proxéctase que o aparcadoiro teña dúas prantas. A primeira delas, con entrada e saída da Rúa Concepción Arenal, e con 104 prazas. A segunda, estaría conectada á superior e nela ubicaríanse 114 prazas, polo que en total, a capacidade do aparcadoiro sería de 218 prazas, estando 7 delas reservadas para usuarios con mobilidade reducida.
P -Parece escasa a capacidade...
R - Aínda que o estudo de demanda que se realizou previamente xustificaría a creación dun aparcadoiro de maior capacidad, o informe xeotécnico declina esta posibilidade, debido aos problemas construtivos que se poderían dar nese terreo no caso de facer unha pranta máis.
P - ¿Existe demanda que xustifique a obra?
R - O estudo que estamos analizando no que se avaliaron as necesidades e costumes da poboación marinense, evidencia que existe un interese xeral pola creación deste aparcadoiro polo que “seguiremos avanzando neste proxecto, para poder iniciar o proceso burocrático de cara á adxudicación das obras e así poder dotar a Marín dun servizo básico, que mellorará a nosa mobilidade e o estacionamento”.
P - ¿Que inversión faría falta e como se financiaría?
R - A inversión prevista para este aparcadoiro é de 5.388.704,28 euros. En canto a sua financiación como xa decía o prinicipio e outra das cuestión que estamos analizando dentro do estudio preliminar mpara a sua construcción.
No hay comentarios:
Publicar un comentario