miércoles, 29 de marzo de 2023

MARÍN Y SU NOTICIA. MIÉRCOLES, 29 DE MARZO DE 2023

OBRAS E INFRAESTRUCTURAS
El proyecto de las obras de reforma de la carretera vieja PO-546 integran a Marín en todo su trazado 
Se mejorará el tramo desde Cantodarea-Concepción Arenal, pasando por A Mouta hasta la rúa da Ponte


Un momento de la presentación del proyecto  'Reforma da estrada vella Pontevedra-Marín', ayer en Placeres. Foto XdG

MARÍN. 28.03.203. El presidente de la Xunta de Galicia, Alfonso Rueda, presentó ayer en Placeres, en un encuentro con vecinos y representantes de los concellos de Marín y Pontevedra, el proyecto de la segunda fase de la reforma de la ‘carretera vieja a Marín’ (PO-546) que cuenta con una inversión de 9,65 millones de euros.  Lo que a Marín se refiere, el proyecto contempla la reforma integral de las calles Concepción Arenal, desde Cantodarea hasta el cruce con Jaime Janer. La alcaldesa de Marín, María Ramallo resaltó la necesidad esta obra “tan necesaria desde o punto de vista das infraestruturas e para poder facer máis segura e accesible a nosa vella estrada entre Marín e Pontevedra, que vai abrir un abanico de posibilidades ao permitir ir camiñando ou en bicicleta o que hoxe en día e moi dificultoso.” (Leer más)

CONSTRUCCION NAVAL
El astillero Nodosa avanza en la construcción del buque congelador 'Prion'

El buque en construcción tiene 85 metros de eslora y es una de las unidades más grandes de la renovación de la flota del caladero Atlántico Sur. Foto: LVdG


MARÍN. 29.03.2023. El astillero Nodosa tiene finalizada la estructura principal del Prion, un nuevo buque congelador en construcción, con 85 metros de eslora y catorce de manga, cuya característica principal es ser uno de pesqueros más grandes de la renovación de la flota española en el Atlántico Sur. Este buque fue encargado al astillero marinense por Petrel Fishing Company Ltd. participada por el Grupo Pescapuerta. Su entrega está prevista para finales del próximo año. Según manifestaron desde Nodosa, en la grada se han colocado ya la quilla y varios bloques del casco. (Leer máis)

POLÍTICA MUNICIPAL
O BNG critica "a falta de iniciativa política por parte do Goberno Local para impulsar o desenvolvemento social económico de Marín"


MARÍN. 29.03.2023. A concelleira portavoz do BNG, Lucía Santos, sostén nun comunicado público que “a falta de iniciativa política e dun proxecto de futuro para impulsar o desenvolvemento social e económico de Marín do PP ten como resultado o dramático retroceso demográfico que padece a nosa vila desde 2011.” A concelleira manifesta ademais que“as dificultades existentes para atopar vivenda ou a caída da actividade empresarial no noso concello son factores que axudan a entender a grave perda de poboación de Marín’ Por todo isto, Lucía Santos destaca “a urxente necesidade de reverter esta situación, implementando medidas destinadas a dinamizar o sector da vivenda e facilitar a instalación de novas empresas para posibilitar a creación de emprego.” (Leer más)

AXENDA
Asamblea Xeral Ordinaria da entidade cultural Ateneo Santa Cecilia (Hoxe ás 20.00h)
O vindeiro día 31 venres, acolle a presentación do libro poemario ‘Atlántico Norte, chamádeme Ismael’
MARÍN. 29.03.2023. O Ateneo Santa Cecilia celebra hoxe no seu local social Asamblea Xeral ordinaria ás 20.00h. Por outra banda o vindeiro venres 31 ás 20,00 horas acolle a presentación do libro de poemas ‘Atlántico Norte, chamádeme Ismael’ de Xosé Iglesias. A entrada é libre.

AUDICIÓNS ESCOLA DA BANDA DE MÚSICA


CONVOCATORIA
O Concello de Marín convoca o XVII Premio de Narración Curta en língua galega
MARÍN. 29.03.2023. O Concello de Marín convoca co gallo do Día das Letras Galegas o XVII Premio de Narración Curta en língua galega, nas modalidades para escolares e para adultos. As bases do concurso están dispoñibles na web municipal. Poderán participar todos os escolares dos centros de ensino do municipio de Marín que cursen Educación Primaria e Primeiro e Segundo da ESO. Os  traballos serán inéditos, de temática libre e realizados en lingua galega.  O xurado concederá tres premios por categoría consistentes en material escolar e unha placa para o primeiro de cada categoría. (Leer máis)

OBITUARIO
Funeral de primer aniversario del fallecimiento del marinense Victor Blanco Freijeiro (Templo Nuevo, mañana a las 18.30h)

MARÍN. 29.03.2023. El pasado día 30 de marzo de 2022 fallecía el reconocido marinense Victor Blanco Freijeiro a la edad de 92 años. Su ahijada, María Sancho Blanco y demás familia comunican que MAÑANA JUEVES A LAS SEIS Y MEDIA DE LA TARDE tendrá lugar el funeral de PRIMER ANIVERSARIO en el Templo Nuevo de Marín. DEP

DEFUNCIONES
Fallecimiento del señor Ricardo Area Iglesias a los 73 años de edad
MARÍN. 29.03.2023. Fallecimiento ayer del señor Ricardo Area Iglesias a la edad de 73 años. Sus hijos: Jonathan, Sandra, y Sonia y demás familia comunican que HOY MIÉRCOLES A LAS ONCE DE LA MAÑANA tendrá lugar el traslado de su cadáver desde el Tanatorio San Marcos de Marín, Sala núm. 1 al Crematorio para su INCINERACIÓN en la intimidad familiar. El funeral se celebrará HOY A LAS SEIS DE LA TARDE en el Templo Nuevo de Marín. DEP

No hay comentarios:

Publicar un comentario