sábado, 26 de febrero de 2022

MARÍN. NAUFRAGIO 'VILLA DE PINTAXO'. NOTICIAS

As familias dos mariñeiros peruanos falecidos ou desaparecidos estudan accións legais para denunciar a armadora Grupo Nores
Dín que as condicións do barco con sete positivos en covid–19 non eran as mellores para a tripulación

Foto: EE

MARÍN. 26.02.2022. Familiares dos tripulantes peruanos fallecidos e desaparecidos no naufraxio do 'Vila de Pitanxo',  estudian a posibilidade de denunciar a empresa armadora Grupo Nores, mediante as accións legais que llo permitan, porque consideran que as condicións do barco con sete positivos en Covid non eran as apropiadas para a tripulación. Polo momento, están xuntando probas para presentaren unha denuncia nos xulgados e mentras tanto desde a empresa sinalan "que se cumpriu a norma, que están tranquilos e que non queren participar nun xuízo mediático". (TVG)

A Xunta de Galicia pide al Gobierno de la Nación que "concrete como se va realizar la búsqueda de los tripùlantes desaparecidos"
MARÍN. 26.02.2022. El vicepresidente primero de la Xunta, Alfonso Rueda, urge al Gobierno central a "concretar cuanto antes" cómo va a buscar a los 12 tripulantes desaparecidos del "Villa de Pitanxo", el pesquero naufragado la pasada semana a 450 kilómetros al este de Terranova. 
En declaraciones de ayer, Alfonso Rueda ha apelado a "seguir insistiendo sobre la necesidad de que no termine la búsqueda" y "se busque alguna fórmula para que, además de la propia flota pesquera que haya allí, haya medios de las administraciones para seguir buscando". (FdV)

Reclaman informes sobre las circunstancia en que se produjo el naufragio
MARÍN. 26.02.2022. Las familias instan a que se les informe sobre las circunstancias en las que se produjo el naufragio del Villa de Pitanxo: cuando se activó la radiobaliza, a qué hora tuvieron conocimiento los buques de la zona NAFO o los servicios de rescate de Halifax de las peticiones de socorro, verificación del incumplimiento de varias medidas de seguridad, que pudieron contribuir, en gran medida, a anular cualquier posibilidad de salvar las vidas de los 21 tripulantes que han perecido en el naufragio... así como explicaciones al hecho de que varios tripulantes padeciesen covid. (LVdG)


No hay comentarios:

Publicar un comentario