lunes, 21 de febrero de 2022

MARÍN Y SU NOTICIA. LUNES, 21 DE FEBRERO DE 2022.

NAUFRAGIO 'VILLA DE PITANXO'
Supervivientes y cinco fallecidos del naufragio  llegarán hoy al aeropuerto de Lavacolla
El airbús del Ejército aterrizará a las 18.00h y será recibido por el presidente del Gobierno, Pedro Sánchez

MARÍN. 21.02.2022. Los tres supervivientes y los cuerpos de cinco de los nueve fallecidos –cuatro españoles y uno de los ghaneses– en el naufragio del Villa de Pitanxo llegarán a Galicia hoy a las 18.00 horas. Lo harán a bordo de un Airbus del Ejército del Aire que ha viajado el domingo desde la base aérea de Zaragoza hasta Canadá para la repatriación. El presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, viajará este hoy a Galicia para recibir en la base aérea de Santiago de Compostela el avión fletado para repatriar a los supervivientes y fallecidos.  Se espera que se desplace a Pontevedra donde recibirá a los familiares de los tripulantes que le pedirán que continúe la búsqueda de los desaparecidos.

AGENDA ESCOLAR
Recycling ofrece unha charla no colexio O Sequelo sobre reciclaxe de 'bicis'
MARÍN. 21.02.2022. O venres 4 de Marzo en horario escolar RECYCLING impartirá unha charla aos nenos de colexio do Sequelo sobre reciclaxe de bicicletas e como dar unha nova vida a cousas que xa non precisamos. As familias poderán traer bicis e material deportivo para donar á asociación os días 3 e 4 de Marzo.

AXENDA DO CARNAVAL
As comparsas proceden a decoración do Palco da Música e da Casa Consistorial con símbolos do Entroido
O Museo M. Torres acolle desde onte unha exposición do 'Entroido Galego'


MARÍN. 21.02.2022. Tras a inauguración onte da exposición do Entroido Galego no Museo Manuel Torres, organizada en colaboración coa Asociación Cultural Tregha que poderá verse ata o 13 de marzo, hoxe a Comparsa Os da Caña procederá a decoración do Palco da Música e mañan será a Comparsa Os Paparrulos a encargada de decorar a fachada do Concello.

DEPORTES XADREZ
El Club Xadrez Marín se proclama líder en la tabla de Tercera División de la Liga Gallega


MARÍN. 21.02.2022. La segunda jornada de la Liga Gallega de Ajedrez deparó al Club Xadrez Marín tres encuentros contra el equipo de Pontevedra, con una victoria y 2 derrotas. En Primera División se enfrento al Pontevedra situándose sexto lugar de ocho equipos. En Segunda División se  colocaron en segunda posición con posibilidades de ascenso. Y en Tercera División, destacable actuación venciendo al Pontevedra y sumando 7 puntos ,  mantienen al club marinense como líder de la categoría, destacando el joven ajedrecista Marcos Menduíña que suma dos victorias en las dos partidas jugadas.

IMÁXES DO DÍA

Representantes do Concello de Marín unironse onte ás familias dos tripulantes desaparecidos do Villa de Pitanxo para reclamar a reactivación dos labores de búsqueda.  "Marín está rota coa dor. Seguiremos ao seu carón. Grazas a toda a sociedade marinense, que non dubida en arroupar aos que máis están sufrindo"

No hay comentarios:

Publicar un comentario