jueves, 27 de abril de 2023

MARÍN Y SU NOTICIA. JUEVES, 27 DE ABRIL DE 2023

FOTO CON PEDIGREE
(Clicar sobre la imagen)
'Cunchas'. Aguete-Marín. Autor: Poti

INFRAESTRUCTURAS DEPORTIVAS
El Grupo de Gobierno proyecta la mejora integral del Pabellón Deportivo de A Cañota

MARÍN. 27.04.2023. El Concello de Marín tiene como objetivo acometer en breve plazo el proyecto de ‘Renovación Integral del Pabellón Deportivo de A Cañota’ (construido en 1987) consistente sustituir su antigua instalación energética por paneles fotovoltaicos. La obra también plantea una mejora de la cubierta, nuevo pavimento y un cambio total de su estética. El objetivo de la intervención será incrementar la confortabilidad actual de esta infraestructura municipal porque según traslada el concejal de Deportes, Antonio Traba "o deporte base é un motor social, cultural e de lecer imprescindible na nosa vila". La financiación de las obras correrá por cuenta de una subvención solicitada a la Diputación de Pontevedra. (Leer más)

TRADICIÓNS
Programación da Festa dos Maios organizada polo Ateneo  Santa Cecilia de Marín

Unha das imáxes que compoñeñ a exposición 'Os Maios en Marín' 

MARÍN. 27.04.2023. 
O Ateneo Santa Cecilia con motivo da celebración da Festa dos Maios organiza unha exposición fotográfica retrospectiva con imaxes de esta celebración en Marín nas décadas dos 50-60 baixo o xenérico titulo de "Os Marios en Marín: Os seus inicios", que estará aberta o ata o 20 de maio. Por outra banda o Ateneo recorda que hoxe ás 20:00 horas remata o prazo para inscribirse a LXX edición do Concurso de Maios e Embarcacións de Marín. A inscrición pode realizarse tanto presencialmente no local (Rúa do Forno, 42, baixo) como por correo electrónico ateneosantacecilia@gmail.com. O horario dos actos que terán lugar o lúns, 1 de maio será ás 12:30 Exhibición de Maios e Embarcacións na Alameda Rosalía de Castro e ás 17:00 Concurso na Praza do Reloxo

PROMIOCIÓN COMERCIAL
Los comerciantes de Seixo convocan un nuevo sorteo cheques regalo con motivo del Dia da Nai
MARÍN. 27.04.203. Después del sorteo del Día del Padre, con un premio de 100 euros en dos cheques regalo de 50 euros cada uno, la asociación Acemas de Seixo vuelve a sortear otros dos cheques regalo de 50 euros cada un entre sus clientes. Se celebrará el sábado 6 de mayo con motivo do Día de la Madre en Mercado Municipal entre as 10.000 rifas que se repartirán en estos días.

AXENDA 
Presentación do libro 'Papel de Estraza' no Museo M. Torres
MARÍN. 27.04.2023. Mañán ás 0.00h terá lugar no Museo Manuel Torres a presentación do libro ‘Papel de Estraza’ nun acto organizado pola Asociación para a Recuperación da Memoria Histórica de Marín e contará coa presenza dos autores, Fernando Salgado e Juan Otero.

FOTONOTICIA
Exitoso y participativo 'Painting Rock I' de Céltica ArteCultura de Marín
(Clicar sobre la imagen)

MARÍN. 27.04.2023. La novedosa iniciativa 
‘Painting Rock I’, ideada por Céltica ArtesCultura de Marín consistente en la realización de una obra a óleo en dos horas y media con una temática definida y música de fondo ha resultado en su primera edición un éxito de participación con el que se incia el camino hacia nuevas ediciones.  En esta ocasión el 'Painting' sirvió de homenaje a la música rock de los sesenta y setenta.

DEPORTES FÚTBOL SALA
El Marín Futsal se prepara para participar en la fase final de la Copa de la Reina


MARÍN. 27.04.2023. El Marín Futsal está centrado en la fase final de la Copa de la Reina que se disputa este fin de semana en la localidad madrileña de Boadilla del Monte, en el Pabellón Rey Felipe V. Por segunda vez el club marinense se presenta en esta competición con las máximas ambiciones. El destino caprichoso del sorteo ha hecho que las marinenses se vuelvan a ver con un equipo murciano, el STV Roldan, de Torre-Pacheco, de Murcia,. que está temporada en liga comenzó a su ritmo pero fue perdiendo fuelle y que en los enfrentamientos directos ha habido igualdad total con sendos empates.

DEPORTES BOXEO
Los boxeadores Martín Grandío y Alejandro Domínguez del Team Thunder Marín combaten hoy con la Selección Gallega en los Campeonatos de España
Los combates serán retransmitidos hoy en directo en el Café Nao a las 16:00 h


MARÍN. 
27.04.2023. Hoy los dos deportistas del Team Thunder, Martín Grandío y Alejandro Domínguez, que viajaron a Logroño con la Selección Gallega de Boxeo comienzan a participar en los Campeonatos de España. Martín debuta como infantil en competición nacional ante un rival de la Comunidad Valenciana. Y poco después, Alejandro Domínguez, que también debuta en esta competición ante un rival de la Selección Local de La Rioja. 

DEFUNCIÓNS
Falecemento do señor Jaime Pérez Pérez (O Peixiño) os 76 anos de idade

MARÍN. 27.04.2023. Falecemento no dia de onte do señor Jaime Pérez Pérez (O Peixiño) a idade de 76 anos. A sua esposa, Josefa Tomé Novas, fillos: Ana, Jaime e Francisco; fillos políticos, Celso Milleiro, Belén Rodríguez e Carolina Iglesias e demais familia comunican que 
HOXE XOVES ÁS CINCO MENOS CUARTO DA TARDE terá lugar o traslado do seu cadáver desde o Tanatorio San Marcos de Marín, Sala núm. 1 o cemiterio municipal de A Raña-Marín onde recibirça cristián sepultura. O funeral terá lugar HOXE ÁS CINCO E MEDIA DA TARDE na igrexa parroquia de  San Xosé do Cantodarea. DEP

No hay comentarios:

Publicar un comentario