lunes, 16 de noviembre de 2020

MARÍN. QUEIXA DUNHA VECIÑA CONFINADA COA SÚA FAMILIA POR COVID-19. "ESTOU MOI INDIGNADA POLO TRATO RECIBIDO POLO CONCELLO DE MARÍN"

Debidamente identificado recibimos un escrito de queixa (non é este a primeiro que recibimos pois xa nos fixemos eco dun anterior con unha queixa moi parecida) dunha veciña que se atopa confinada con toda a súa familia (o su compañeiro e dous fillos), no que nos conta a ‘odisea’ que tuvo que pasar para que fose atendida polos servicios que o Concello de Marín dispón para estes casos, atopándose cunha indiferencia e falta de interese por acoller, como se supón debe ser acollida, unha petición desta natureza, por parte de quenes teñen a obriga e responsabilidade de atendela.. 


Todo aconteceu, según relata a persoa remitente o pasado día 12, cando lle foi comunicado que a súa parella había dado positivo en coronavirus. 

"Deriváron a miña chamada telefónica directamente a Servicios Sociais, sen dedicarme sequera unha palabra de alento ou comprensión"

“Quedamos na casa como nos comunicaron do Hospital. Chamei ao Concello de Marín para que me aclarasen o que tiña que facer e como me podían axudar. Deriváronme directamente a Servicios Sociais, sen dedicarme sequera unha palabra de alento ou comprensión. A persoa que me colleu o teléfono, díxome que a encargada das familias con Covid-19 non estaba e que me chamarían as 14:30. Como non me chamou ninguén, chamei eu. A súa xustificación para non ter chamado foi que a responsable acababa de chegar e non lle dixeran o ocorrido aínda, así que colgaron e tiven que esperar a que me devolveran a chamada. 

“Faga a compra por Internet”
Cando por fin puiden falar coa persoa encargada, pregunteille como ía mercar os medicamentos e facer a compra, ao que me respondeu que chamara por teléfono á farmacia e fixera a compra por internet. Eu traballo, polo que me tiveron que dar unha baixa debido a esta situación, así que tamén lle preguntei como ía recibir o papel da baixa, xa que este estaba no Centro de Saúde, e a súa solución foi dicirme que os chamara. Tampouco ofrecen ningún tipo de servicio para os cans, non hai ninguén que os pasee, dixéronme que os pasee algún familiar meu, cando así o estou poñendo en risco. 
O único servicio que proporcionan é a recollida de lixo, pero soamente dous veces á semana. Paréceme indignante, tendo en conta que vivimos con unha persoa con coronavirus, e teño que gardar o seu lixo durante catro días, poñendo en risco de contaxio aos meus fillos, dous menores, un deles con diabetes.  Non houbo unha palabra de ánimo, unha preocupación polo resto dos membros do núcleo familiar (a espera dunha PCR), interese polo resto de persoas afectadas polo positivo da miña parella e que pasaban a estar tamén en situación de confinamento.

“Acumulación de basura e formigas”
Hoxe, 16 de novembro, cando entrei na cociña, descubrín que debido á acumulación de lixo producírase unha infestación de formigas. Chamei a Servizos Sociais e a persoa responsable nin se puso o teléfono, (eu explicara o motivo da chamada) limitáronse a transmitirme o que ela decía desde atrás, o lixo recolleno hoxe ás 9:30. So quería saber se era posible que alguén se podía pasar antes a recoller o lixo, que agora tamén ten formigas.
Os meus sogros, os meus pais, tamén están confinados, ninguén do concello con tactou con eles por se necesitan algo. Os que podemos atendelos estamos confinados, ou pechados perimetralmente ou traballando.
Remitente: A.I.P
Unha veciña de Marín

No hay comentarios:

Publicar un comentario