domingo, 22 de noviembre de 2020

MARÍN Y SU NOTICIA. DOMINGO, 22 DE NOVIEMBRE DE 2020. FESTIVIDAD DE SANTA CECILIA

OBRAS E INFRAESTRUCTURAS
Las obras de la gran reforma del Paseo Alcalde Blanco dan comienzo la próxima semana y estarán terminadas en el verano próximo
María Ramallo, alcaldesa de Marín: “Queremos crear espazos agradables, de esparcemento para os nosos veciños aproveitando todos os recursos que temos e a nosa espectacular paisaxe”
Boceto de la reforma que estará terminada previsiblemente en el verano próximo. Foto CM

MARÍN. 22.11.2020. La alcaldesa de Marín, María Ramallo, acompañado del concejal Manuel Santos y la concejala Marán Sanmartín, visitó las obras de ‘Humanización de la Avenida de Ourense’con el fin de comprobar la marcha de las mismas, que según explicó avanzan al ritmo previsto. Durante el recorrido la regidora municipal aprovechó para adelantar la noticia de que “en la próxima semana dará comienzo las prometidas obras de la ‘Remodelación del Paseo Alcalde Blanco’ adjudicadas en un presupuesto de algo más de 1.300.000 euros y un plazo de ejecución de siete meses.  
Una vez finalizadas, se prevé que en el próximo verano, los marineses y visitantes podrán disfrutar de “ese gran nexo que precisamos con el mar de un componente paisajístico protagonista del paseo, con amplias zonas verdes y otras para juego infantil y juegos acuáticos”. Además, la humanización el paseo contará con un nuevo local de hostelería, integrado en el entorno con amplias vistas al mar”.

ARQUEOLOXÍA
O BNG denuncia o lamentábel estado da Mámoa da Chan da Armada
Reclaman o grupo de Goberno actuacións para a recuperación de tan importante xacemento arqueolóxico

Vestixios arqueolóxicos abandonados na Chan da Armada

MARÍN. 22.11.2020. O BNG reclama o grupo de Goberno a elaboración dun Plan de Protección dos Conxuntos Arqueolóxicos de Marín, para a posta en valor do patrimonio arqueolóxico existente no Concello de Marín., tal como xa fora aprobado por acordo plenario en 2017.  “Despois de case catro anos da aprobación do Plan dende o BNG valoramos que os pasos dados dende o goberno municipal son claramente escasos polo que xa vimos reclamando que se leven a cabo as actuacións precisas para a recuperación da Mámoa de Chan da Armada (lugar do Pereiro na parroquia de Santomé) xa que se atopa nun estado lamentábel”.

CARA O 25N
O Concello de Marín inicia as actividades conmemorativas do 'Día Contra a Violencia de Xénero'
Co reparto de material didáctico nos colexios e colgadura dunha pancarta reivindicativa no balcón da Casa Consistorial

Entrega de material didáctico 25N no colexio público de Ardán. 
Foto CM

MARÍN. 22.11.2020. O 25N, a pesar das circunstancias sanitarias xa presente na vila a través de distintas actividades. Por unha banda o CIM comezou o reparto do material didáctico nos centros educativos para o alumnado traballe en torno á violencia machista. Por outra banda a concelleira de Benestar Social, Marián Sanmartín, asegurou que o banco que se vai ubicar en Briz pintado de cor morado e cunha frase redactada por unha vítima da violencia machista de Marín “supuxo un éxito e unha gran iniciativa para a visibilidade” de tal xeito, que se baralla crear máis bancos do mesmo estilo. E desde onte pendura da fachada do Concello de Marín unha pancarta co lema “Marín contra a violencia de xénero”.

DISTINCIÓNS
Entrega de diplomas os socios veteranos do Ateneo Santa Cecilia de Marín
Manuel Santos Juncal e Mario Capa Riveiro recibiron emocionados a merecida distinción

Lois G. Dopazo, presidente; Manuel Santos Juncal e Mario Riveiro Capa, socios homenaxeados e Isabel M. Epifanio, vicepresidenta.  
Foto cedida

MARÍN. 22.11.2020. O Ateneo Santa Cecilia celebrou onte a conmemoración do aniversario da súa fundación en 1952 consistente no agasallo aos socios que gracias ao seu apoio posibilitan labor cultural. da entidade. Nesta ocasión recibirón a homenaxe os socios veteranos Manuel Santos  Juncal e Mario Capa Riveiro. O acto tuvo lugar na sede social do Ateneo as 12:30 h baixo a presidencia de Lois G. Dopazo acompañado da vicepresidenta Isabel M. Epifanio, que fixeron entrega os agasallados dun diploma acreditativo do nomeamento 

PUBLICIDAD. CAMPAÑA COMPRE EN MARÍN


COVID-19
Agentes de policía 'de paisano' se infiltran entre la ciudadania para controlar el cumplimento de las normas anticoronavirus
MARÍN. 22.11.2020. La Policía Local están realizando una labor de control del cumplimiento de las medidas y restricciones anticoronavirus con agentes no uniformados, conocidas como actuaciones “de paisano”, pues así logran “un mayor efecto sorpresa que no se conseguiría de otra forma”, según informan. Los controles se ejercen sobre los negocios de hostelería y la ciudadanía en general. Por el momento, se han interpuesto tres denuncias a locales por consumiciones en la entrada y a nivel particular destacan  denuncias de personas que no utilizan mascarilla en la vía pública y espacios comunes, así como la ocupación de vehículos con no convivientes y reuniones. (Leer +)

DEPORTES CICLISMO
La ciclista Irene Trabazo campeona de la I Prueba Copa Galicia de Ciclocross celebrada ayer en Chan de Gagán

MARÍN. 22.11.2020. Marín acogió ayer la competición autonómica de la I Prueba de la Copa Galicia 2020 de Ciclocrós que se desarrollará en seis jornadas. Chan de Gagán fue el escenario elegido marcado por las estrictas medidas anticovid-19. La prueba dio comienzo a las 10.00h de la mañana con las categorías máster femenina y cadetes. Le siguieron las categorías élite-sub23 femenina en la que se clasificó campeona la marinense Irene Trabazo del XSM. A continuación compitieron la élite-sub23 masculina y por la tarde los másters masculinos en las distintas edades. Las otras cinco jornadas de la Copa Galicia se celebrarán el próximo día 28 de noviembre; 8, 19 y 20 de diciembre. (Leer +)

No hay comentarios:

Publicar un comentario