miércoles, 4 de noviembre de 2020

MARÍN Y SU NOTICIA. MIÉRCOLES, 4 DE NOVIEMBRE DE 2020. DATOS COVID-19: LOS CASOS ACTIVOS DE CORONAVIRUS BAJAN A 72 (-2)

INFRAESTRUCTURAS
María Ramallo acoge con interés el plan de saneamiento de la Ría que contempla las obras del  colector del río Lameira y el bombeo de Mogor
Ambas actuaciones en lugares considerados 'puntos negros a subsanar' necesitan de una financiación de 4,5 millones de euros 
Mesa del Saneamiento en reunión telemática con los concellos (Foto XdG)
 
MARÍN. 04.11.2020. Las conselleiras de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, y de Mar, Rosa Quintana, con la directora de Augas de Galicia, Teresa Gutiérrez, mantuvieron una reunión por videoconferencia, con la Mesa del Saneamiento de la Ría  en la que participaron los ayuntamientos de Pontevedra, Marín y Poio, así como representantes del sector del mar, en la que puntualizaron “diez actuaciones en puntos negros dentro del Plan de Saneamiento, entre ellas las previstas en torno al río Lameira. y el nuevo bombeo de Mogor y nuevo depósito de agua. Ambas inversiones suponen cerca de 4,5 millones de euros. Por parte del Concello de Marín asistió su alcaldesa, María Ramallo, que una valoración de la reunión manifestando que desde Marín “llevamos años de seguimiento a este tema. Hay dos obras importantes recogidas en el plan, al que debemos prestar todo nuestro apoyo, como son el colector del río Lameira y el arrastre de aguas pluviales en Mogor” (Ver reportaje)

BENESTAR SOCIAL
O Concello de Marín inviste cerca de 470.000 euros en programas de atención social durante a pandemia
Según un informe emitido por la concelleira da área, Marián Sanmartín e a asistencia social, María Teresa Pérez
A concelleira de Benestar Social, Marián Sanmartín e a asistenta social Mª Teresa Pérez (Foto CM) 

MARÍN. 04.11.2020. A concelleira de Benestar Social, Marián Sanmartín,  xunto coa asistenta social, María Teresa Pérez, analizou os resultados da prestación dos diferentes programas activos da Área de Acción Municipal, destacando o programa de Axuda no Fogar que se amplía, dico, pola pandemia con unha axuda ‘extra covid’ "Este servizo, coordinado en colaboración coa Xunta, conta en Marín con 12 usuarios e é totalmente gratuíto. Nesta modalidade, detectamos necesidades de asistencia extrema. Son persoas maiores ou dependentes, ou que viven soas e que precisan de axuda para os traslados a mercar alimentos, mediciñas..." Nesta actuación o Concello de Marín leva investidos cerca de 20.000 euros. A esta cifra súmase a inversión nas outras dúas liñas do programa que xa existían como o programa násico que atende once casos  ou o programa de dependencia con  94 casos" informa a concelleira. Isto supuxo unha inversión até setembro deste ano de cerca de 468.650 euros. (Leer +)

MEDIO AMBIENTE
Rematan os traballos de limpeza dos ríos para evitar posible desbordamentos nas épocas de choivas
MARÍN. 04.11.2020. O concelleiro de Medio Rural, Pablo Novas, informa de que están a punto de rematar os traballos de limpeza dos ríos do termo municipal, para mantelos estado posible que permita que o caudal da auga discorra correctamente. O concelleiro resumen estas actuacións no río Lameira, nos seus dous afluentes da Grela e Castiñeiras; no río da Laxe e no de Lapamán. Esta limpeza, que se fai todos os anos en outono, ten por obxecto a prevención de cara á época de choivas do inverno de posibles desbordes e atrancos no leito, que poden ocasionar danos nas zonas máis poboadas polas que discorren estes ríos.

PREMIOS SAMAÍN
El  Ceip Sequelo hizo entrega de los vales-compra al alumnado premiado en el concurso de 'Relato Curto Terrorífico' 
Noa, primer premio Calabazas, con el vale-compra en Five Sport y Pedro, premio mejor relato canjeando el vale en Librería Maky (Foto CPS)

MARÍN. 04.11.2020. El colegio público del Sequelo hizo entrega de los premios Relato Curto Terrorífico convocados entre el alumnado con motivo del Samaín. Los premios del profesorado consistentes en un vale compra de 20 euros a canjear en la Librería Maky,fueron  distribuidos entre los cursos 4°,5° y 6°. También hubo mejor dibujo para los niños de 1°, 2° y 3° Por su parte los premios del ANPA fueron para la mejor calabaza, también en dos categorías, con un vale compra de 20€ para canjear en Five Sport. Este establecimiento aportó aparte 10 euros más para ampliar el vale compra a 30 euros. 

COVID-19 EDUCACIÓN E ENSINO
O colexio público Ceip da Laxe pon en marcha a 'Escola de Familias' 
MARÍN. 04.11.2020. O CEIP da Laxe pon en marcha a Escola de familias para dar a coñecer as diferentes plataformas educativas ás familias: Cisco Webex, AbalarMobil, E-dixgal, aula virtual... Tanto para o ensino presencial como para un posible ensino non presencial porque considera que, hoxe en día, é unha necesidade real. O CEIP da Laxe irá formando a todas as familias, aula por aula, dando resposta a este novo reto. Será o profesorado o encargado desta formación."

PUBLICIDAD. CAMPAÑA COMPRE EN MARÍN


DEFUNCIONES
Fallecimiento de José Fernández Acuña a los 76 años de edad
MARÍN. Fallecimiento ayer de José Fernández Acuña a la edad de 76 años. Sus hermanas: Carmen y Sole y demás familia comunican que HOY MIÉRCOLES A LAS CINCO Y MEDIA DE LA TARDE tendrá lugar el traslado de su cadáver desde el Tanatorio de Marín, Sala núm. 1 al cementerio de A Raña-Marín donde recibirá cristiana sepultura. El funeral se celebrará HOY A LAS SEIS Y CUARTO DE LA TARDE en el Templo Nuevo de Marín. DEP

No hay comentarios:

Publicar un comentario