miércoles, 10 de mayo de 2023

MARÍN Y SU NOTICIA. MIÉRCOLES, 10 DE MAYO DE 2023

RURAL
El Concello de Marín acomete trabajos de desbroce y limpieza en diversos lugares de las parroquias del municipio
Excavadora contratada por el Concello de Marín realizando estos días los trabajos de desbroce 

MARÍN. 10.05.2023. El Concello de Marín siguiendo su calendario anual de desbroces, realiza trabajos de mantenimiento en el rural concretamente en la zona comprendida entre la Escuela Naval y Lapamán y las de Resille y O Sequelo. Para ello y según explicó el concejal del área, Pablo Novas, “xa comezou traballar o tractor que contratamos todos os anos e que fará un recorrido de 76 quilómetros de estradas municipais en todas as parroquias co obxectivo de poner a punto e garantizar a seguridade vial nestesa accesos”.

POR FIN...
Cuenta atrás para el comienzo de la operación de investigación sobre el naufragio del 'Villa de Pitanxo' 
La empresa ACSM tiene todo dispuesto para bajar, a mil metros de profundidad, al 'pecio' del buque
 
El 'Ártabro', buque de la empresa ACSM trasladará a Terranova a 38 técnicos investigarán al 'Villa de Pitanxo'

MARÍN. 10.05.2023. La operación para investigar el naufragio del ‘Villa de Pitanxo’ comienza su cuenta atrás después de que ya, por fin la empresa viguesa ACSM, proveedora de servicios submarinos, ya tiene a punto el buque 'Ártabro' que en breve partirá hacia Terranova con 38 técnicos y tripulantes a bordo, además de peritos judiciales y miembros de la Comisión de Investigación de Accidentes e Incidentes Marítimos (CIAIM). El viaje hasta el escenario del trágico accidente del Villa de Pitanxo, en el que perdieron la vida 21 personas el 15 de febrero del 2022, seá de una semana aproximadamente. (Leer más)

ARQUEOLOXÍA
O domingo terá lugar a Ruta dos Petroglifos do monte comunal de San Xulián
Está organizada pola concellería de Cultura e poden participar todas as personas que o desexen inscribíndose no Museo M. Torres

Petroglifos de Champás no monte comuncal de San Xulián

MARÍN. 10.03.2023. O Concello de Marín organiza unha nova ruta arqueolóxica. Neste caso a dos Petroglifos, que terá lugar o vindeiro domingo 14 con salida as 10.00h desde o ‘dique’ do Lago de Castiñeiras con recorrido polo monte común da parroquia de San Xulián, que é a que ten a maior concentración de petróglifos de todo o termo municipal. A inscrición no Museo Manuel Torres, no teléfono 986 891186. Número máximo de prazas: 60-

PRECAMPAÑA
El BNG ‘oficializa’ el lema ‘Un novo Marín contigo’ para captar el voto en las elecciones municipales

Lucía Santos acompañada de un grupo de candidatos de su lista al 28M en la presentación del lema

MARÍN. 10.03.2023. Bajo la frase de “Un novo Marín contigo” los nacionalistas marinenses pretender trasladar a los votantes, explica la candidata Lucia Santos Omil, el mensaje de que "Marín precisa un cambio, partindo da base da fidelidade a nosa identidade e a nosa cultura..." El lema resalta además, "a necesidade de introducir o novo rumbo no noso concello para reverter a preocupante dinámica na que se atopa inmerso.”, (Leer más) 

COLABORACIÓN AGRADECIDA
La Escuela Naval de Marín sede de la semifinal del VI Concurso de Cocina Aspace

Pedro Cardona, comandante-director de la ENM acompañando a los ganadores y representantes de Aspace

MARÍN. 10.05.2023. La Escuela Naval Militar de Marín fue, un año más, marco este pasado martes de la cuarta semifinal del VI Concurso de Cocina 'En ASPACE cocinamos juntos', que organiza la Federación Gallega de ASPACE en la que participaron nueve grupos de personas integradas en AMENCER de Pontevedra. El comandante-director de la ENM, Pedro Cardona, actuó como anfitrión, colaborando y apoyando en todo lo que fue necesario a la organización para la actividad celebrada.
(Leer más)

AXENDA
Charla sobre "Unha revolución romántica de caraveis vermellos inacabada" (Museo M. Torres, mañán xoves ás 19.00h)
MARÍN. 10.05.2023. Mañán xoves terá lugar no salón do Museo Manuel Torres de Marín, ás 19:00h. unha proxección e posterior charla baixo o titulo “Unha revolución romántica de caraveis vermellos inacabada”, a cargo do profesor de Economía na Universidade de Oporto, e afincado en Cangas, José Manuel Vieira Paulo. O acto está organzaido pola APRMH de Marín no que colabora a Asociación Cultural Irmandade do Dolmen de Moaña, enmarcase na conmemoración do aniversario da revolución portuguesa do 25 de abril.

No hay comentarios:

Publicar un comentario