jueves, 1 de octubre de 2020

MARÍN Y SU NOTICIA. JUEVES, 1 DE OCTUBRE DE 2020. EN OCTUBRE CAÍDA DE HOJAS Y LUMBRE

MELLORAS NO CAMPOSANTO
O cemiterio de Marín conta con un novo acceso peonil dando resposta a unha demanda dos veciños
“Era preciso abrir este novo acceso para así solucionar o problema de mobilidade e tamén para resolver unha cuestión de seguridade viaria importante, que podía xerar situacións de perigo”, afirma a alcaldesa, María Ramallo.
A alcaldesa, Marìa Ramallo, concellal de Urbanismo, Manuel Santos,
 e personal do  cemiterio, ayer comprobando o remate dos traballos

MARÍN. 01.10.2020. A alcaldesa de Marín, María Ramallo, e o edil de Urbanismo, Manuel Santos, visitaron onte o novo acceso peonil o Cemiterio de A Raña constatando que agora conta con unha porta de entrada, dando resposta a unha importante demanda dos usuarios. Con esta obra,  ábrese o exterior norte do camposanto para evitar que os veciños teñan que percorrer toda a pendiente da carretera e que ademais non ten beirarrúas e é de dobre sentido. “Era preciso abrir este novo acceso para así solucionar o problema de mobilidade e tamén para resolver unha cuestión de seguridade viaria importante, que podía xerar situacións de perigo”, asegurou a alcaldesa. Por outra banda, tamén mellorou todo o aspecto do muro lateral, que precisaba dunha renovación estética, dado que se atopaba castigado polo paso do tempo. Ramallo e Santos fixeron unha valoración moi positiva desta actuación, que supuxo unha inversión de 40.801,07 euros, enmarcada no Plan Concellos.

MEJORA EN COLEGIOS
Marián Sanmartín, concelleira de Educación: “Desde el inicio del curso ya estamos aplicando todas las medidas que acordamos con los equipos directivos y con las Anpas”

MARÍN. 01.10.2020. El pasado dia 27 dábamos publicación a un comunicado del BNG en el que sus responsables manifestaban malestar "pola negativa mostrada polo goberno municipal a non tomar en consideración  ningunha das propostas presentadas polas Anpas para reforzar as medidas sanitarias nos colexios...” 
En tal sentido la concelleira de Educación, Marián Sanmartín, en un informe -que puede considerarse como una réplica  a las acusaciones del BNG- de actuaciones en los centros educativos afirma que “desde el inicio del curso, ya estamos aplicando todas las medidas que acordamos con los equipos directivos y con las Anpas”. Entre otras actuaciones la concejala destaca que se han reforzado las limpiezas, desinfecciones y demás medidas relativas a la adecuación a la situación actual. Se están realizando   tres limpiezas y desinfecciones al día en los aseos y se reforzaron las limpiezas y desinfecciones en las zonas comunes. “Además, puntualiza la concejala de Educaciòn,  aquellos centros que no contaban otros años con personal de conserjería o limpieza cuentan ahora con estos servicios durante toda la jornada lectiva". (Leer +)

VITICULTURA
La Adega Ardán integrada en la lista de proyectos subvencionados por el GDR Pontevedra-Morrazo

Fina Cabaleiro y Manuel, fundadores de la Adega Ardán

MARÍN. 01.10.2020. El Grupo de Desarrollo Rural Pontevedra-Morrazo aprobó 11 proyectos que se subvencionarán en la anualidad 2020/21, con una inversión total de algo más de 426.000 euros. Entre estos, figura el proyecto de una bodega artesana en la parroquia marinense de Santa María de Ardán, con casi dos hectáreas de viñedos de variedad albariño y caíño tinto bajo la IXP ‘Ribeiras do Morrazo’.  La Adega Ardán-Marín, fundada por Fina Cabaleiro y ubicada en el lugar de Vilaseca de la citada parroquia, cultiva sus viñedos de una manera familiar y artesanal, siendo los trabajos tanto en viña como en bodega manuales y prácticamente en su totalidad realizados por yoda la familia  que mima y da forma a este importante proyecto vitivinícola. 

BUSCANDO SOLUCIONES 
El Concello de Marín junto con el de Moaña se interesa por el arreglo del vial de Castiñeiras
Estado del firme del vial de Castiñeiras-Chan da Arquiña

MARÍN. 01.10.2020. El Concello de Marín, junto con el de Moaña y las CC MM de Santomé, Meira y Domaio han mantenido una reunión para buscar soluciones para el arreglo definitivo del vial de Castiñeiras, que lleva años con tramos totalmente destrozados, sobre todo entre el cruce de Lagocheiras, en Marín, y el límite con la comunidad de montes de Meira. Esta carretera, cuenta con desperfectos también, en la zona de Chan da Arquiña.

DEPORTES BALONCESTO
Renovación una año más de la ala pivot Paloma Yebra en el Marín PeixeGalego

MARÍN. 01.10.2020. El Marín Peixegalego anunció la renovación de la pívot Paloma Yebra Gutiérrez, con lo cual esta será la segunda temporada  en la que la jugadora berciana competirá en las filas del equipo marinense a las órdenes del técnico Pedro Fernández. Desde la junta directiva, que preside Rebeca Simes, dicen  “que la renovación de la ala pívot aportará calidad y polivalencia” al equipo. Por otra parte se confirma una tercera renovación en el club de la ‘escolta’ Carmen Parada, que volverá a jugar en las filas del sénior femenino.

IMAXE DO DÍA

O grupo ‘Picuíña’ foi o encargado de poñer música a ofrenda floral no día de San Miguel, usando a gaita orixinal do popular gaiteiro Marañón que con tanto agarimo coidou a sua familia para que puidese voltar a sonar. E acompañada de duas réplicas de instrumentos antigos feitos por Pablo Carpintero. O tamboril, tocado por Cesáreo Coya Portas, que se usaba no s. XIX e as ferreñas, tocadas por Jose Luis Aboal Ramos, que se usaban na Danza de Espadas antiguamente. Imaxe: JFG

MARÍN, 1 DE OCTUBRE DE 2009

Concurso de 'pinchos' para realzar la hostelería local

MARÍN. 01.10.2009. La hostelería de Marín pone en marcha la campaña "Marín nun pincho", organizada por la asociación "Estrela de Marín", con un acto de presentación de las distintas especialidades que los nueve locales participantes ofrecerán durante los fines de semana de este mes de octubre a quienes se acerquen por sus establecimientos y al precio de un euro. Asistieron al acto de presentación autoridades y representaciones entre las que se encontraba el teniente de alcalde Manuel Ruibal, concejal de Comercio y Turismo y el vicepresidente de la Diputación Provincial, José Juan Durán. (Ver noticia hemeroteca)

No hay comentarios:

Publicar un comentario